Alla inlägg under november 2011

Av sodertos - 3 november 2011 11:03

Hoppa in i  duschen o dev va typ halv varm. Efter ett tag så blev det jätte varmt o jag stod där ett tag o värmde mig....

Rätt va d va så försvann varmvattnet typ helt...när jag stängde kallvattnet så va det knapt pissevarmt.. brrr...o jag hade precis börjat tvåla in mig! så det blev ett snabbt avslut på den duschen!  


Nu sitter jag i soffan o värmer mig hehe... 

Av sodertos - 3 november 2011 09:55

Idag fyller bebisarna 1 månad! Grattissss...  


Hmm.. måste nog ta en tur med dammsugaren i lägenheten idag! Fan vad här är grusigt...

Blir nog inget stan idag men imorgon blir det hehe... ska på en fika med en kompis o sen får man väl börja leta paket till mammsen som fyller 50 snart!   O vad ska man köpa?

Ååå.. nu vill jag åka in till malmö o shoppa =) är så mysigt att ta tåget in o sen får man sitta o trängas på en massa kassar påvägen hem hehe.. är ju dax att börja julklapps köpen snart tycker jag!


Nä nu har jag inte tid att sitta här. Plikten kallar som hemma fru haha..


See you later....


   

Av sodertos - 2 november 2011 21:59

Japps har bokat in en ansiktsbehandling Wiii..  Hela 60 min är den på!

Fick ett presentkort på Vackra i julklapp av mamma förra julen o den vara 1 år så det är dax att använda den nu haha...

 

Ansiktbehandling ikl lätt makeup!

Varma handdukar, rengöring, peeling, ånga, portömning, formining av bryn, ansiktsmassage, nackmassage med varma stenar, hårbottenmassage, ansiktsmask, avslutande creme,ögoncreme och lätt makeup. Individuellt hundvårdsschema.


Ingår en hel del faktiskt så detta ska bli riktigt skönt! Har aldrig gjort något sådant tidigare så den blir spännande hehe...


 



Käns faktiskt skönt att va hemma igen hos Martin. =)

Hörde denna låten på Tv o blev på bra humör...


Denna är till dig   



Nattizz..

Hörs imorgon   

Av sodertos - 2 november 2011 21:13

Imorgon fyller bebisarna 1 månad! TIDEN GÅR SÅ FORT! Eller hur mamma Terese!! Hahaha...

Vi tycker det är så roligt att håna folk som skriver på tex fb, Ååå.. nu är min lilla bebis 1 v gammal! TIden går sååå fort!

Men hallå det har gått 1 vecka! haha.. Aja.. man sitter väl där sen själv när man har en parvel på 1 v  


Kollar på " Berg flyttar in" nu... vill också leva lyxliv ju   Å fan vad hon har blivet snygg! Tycker hon är betydligt snyggare nu än förra sesongen faktiskt. Diggar hennes sätt med =)


Nä nu har det börjat igen =)


See ya!



Av sodertos - 2 november 2011 18:18

Ja klippningen o kvällmaten är avklarad! Ska snart köra hem till min sambo med våra små barn =)

men jag tänkte att jag skulle blogga först för jag har blivet en riktig sopa på det nuförtiden!!


Ikväll händer väl inte mycke mer faktskt. Blir väl soffan som vanligt hehe... Imorgon däremot hade jag tänkt att ta mig en liten promenix. Igentligen vill jag ut i en riktig skog för jag vill leta upp saker så jag kan pyssla lite. Älskar att göra lite jul-grupper o kransar m.m   JUL.... älskar det haha...

Aja.. vi får väl se var vi hamnar imorgon om det nu blir bra väder. Ja det räcker ju att det är uppehåll =)


Hmmm.. vad ska man se för nått på tv idag? Ja just det, det är ju "Berg flyttar in" Ikväll ska hon till Jesper Parnevik. Kan ju va kul o se hans 1800 km hus i Florida    Hans garderob är ju större än hela min lägenhet!

Ja det ska jag nog se =)

Nä nu blir det hemfärd...


Vet ni förresten om det stämmer att Affe betyder apa på tyska?

Gör inte så mycke för han är som en liten apa haha...


 



Av sodertos - 2 november 2011 11:13

Har inte riktigt kommit fram till inu om denna dagen kommer att bli lika pissig som gårdagen!

Det lutar ditåt tyvärr...


Fan vad jag har sovit många timmar! Satte kl igår när Ätligen hemma börja. Då visa den att om 14 timmar ringer kl!

JAg somna ca 20 min in i programmet men va vaken sen till House... sen somna ag en vända till o kolla sen på yttligare ett house så ja jag vet inte hur många timmar det har blivet men en hel del!  Tyvärr rent förmånga så nu är man helt summ i huvudet!


Sitter o äter världens nyttigase frukost nu. 4 rostade macker av ljust bröd! Jätte nyttigt eller hur! Aja... pallar inget annat idag.

Nä ska käka klart nu o sen läsa tidningen...


Hörs sen!


 


oppsss.. kunde vist inte hålla mig hehe...

Av sodertos - 1 november 2011 19:30

Snart börjar programmen... det tråkiga är att internet inte når upp till den sidan av huset så jag kan inte blogga där ifrån =(

Så jag tänkte att jag skriver god natt nu till er istället för som sagt sen sk jag krypa ner i bingen för mig själv! Skönt att slippa ojuden med där hemma. Nä jag menar inte min sabo haha... utan  


åååå... jävla sötsug! Har kommit in i det träsket igen! Är så jävla söt sugen.. Fan! Aja...


Nä ntatti natt...


  

Av sodertos - 1 november 2011 18:30

Känner mig konstig idag.. helt ner o lätt irriterad som fan! Man vill typ bara krypa ner i en säng, framför en tv o bara ligga i sin ensamhet! tror det blir en sån kväll sen är ju både Äntligen hemma o house på 4:n idag =) så det kan nog bli rätt så bra!


Hur mycke snö tror ni det kommer iår? Lika ycke som i fjor eller mer? DOm har ju sagt att det ska komma mycke i år med JIIIPPPIII... Tycker det är skoj att det händer saker o inte samma gamla tråkiga vardag!

O hoppas att julen är riktigt vit. det får gärna snöa lite med =)


Har ni förresten kommit på vad ni önskar er i julklapp? Jag har väl kommit på ett par saker men bara 1 av dom går att uppfylla hah...


Well.. well..


See you later!


 




Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards