Alla inlägg under juni 2013

Av sodertos - 30 juni 2013 22:51

Ja blir så trött! Varför kan inte saker bara funka?!Nä det ska stängas av, bli utloggad o hänga sig....Jävla skit app detta är!!!!!!

Av sodertos - 30 juni 2013 10:47

Japp invägning imorgon så hoppas mitt lilla snedsteg inte förstörde allt nu. Sen är det bara 4 dagar jag har på mig att klara 59 gränsen! jaja... vi får se hur det går ;-)


Av sodertos - 29 juni 2013 19:41



Tänkte igentligen inte äta något onyttigt fråns min födelsedag... Men kan inte låta bli så kränger lite idag hihi... ;-)


Av sodertos - 28 juni 2013 20:38

Ja gubben min stack till sin bror... vilket innebär att det blir tösakväll (med mig själv) för mig.
Ja det är ju fredag o det här suget på nåhoy gott kröp på sp jag traska bort till konsum.
Asså... jag skulle ha jordgubbar men inte ett rött bär i sikte. Hmm... vad ska jag då trycka i huvudet?
Ja jag gör fruktsallad med lite hallonkvarg.
Sen när jag skulle ta havregryn så kom kag på att jag ska testa Granola...
Valde den med hallon kakao... :-)
Men sen när jag gick där o filosofera så hitta jag en hel hylla med saker från något företag som hette low karb. Dom hade gjort ett choklad som gick enligt lchf metoden!
Kan detta verkligen va något??!

Ja dom har inte det man ska ha men andra konstigheter hittar man ;-)

Nä nu ska jag kränga min fruktsallad o läsa skvaller hihi....


Av sodertos - 28 juni 2013 12:29

Vågen fortsätter neråt... -0, 4 så ligger på 60, 4 kg nu... så nu är det inte långt kvar :-)

Tänkte igentligen gå min morgonrunda i morse men palla inte! Har haft ont i huvudet sen jag vakna så känner inte för att anstränga mig.
Nä dax att kissa djuren o sen köra till jobb.

See yaa...

Av sodertos - 27 juni 2013 21:57

Denna Westin fick bli fin idag :-)


Blev lite skillnad...

Natti natt!!

Av sodertos - 27 juni 2013 20:17

Ja jag blir kvar här ett tag för pappa ska fixa min bil - ombesiktning :-(
Så man får ju ta vad man hittar... så till kvällsmat blir det makrill, ägg o tomat :-)


Av sodertos - 27 juni 2013 15:47

Har klippt en hund så är ute hos päronen nu. Men jag kom på att jag måste äta något.
Hmmm... vad hittar man på när här vimlar av onyttigheter. Jo jag gjorde havregrynsgröt med mosad banan o kanel.
Världens gegga men man blir mätt :-)



Tänkte att jag skulle gå en runda när jag va klar med hunden men det blåser tok mycke så tog ett träningspass inne istället.
Sprang upp o ner o trappan 10 gånger
50 armhävningar mot diskbänken
50 utfall per ben
50 squts

ja inget värsting pass men bättre än inget!

Nä nu ska jag slappa o äta min gegga!
see yaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards