Alla inlägg under mars 2012

Av sodertos - 30 mars 2012 21:56

En liten prinsessa....

En dag när hon va ute o gick i den kungliga skogen så hörde hon ett konstigt ljud!

Hon försökte luska ut var detta kom ifrån o långt om länge så kunde hon lockalisera det till en damm som låg i närheten...

Nä hon väl kom dit trodde hon inte sina ögon!

Ett konstigt stort djur låg o flöt runder ute i vattnet... Det va ett stort djur, liknade en flodhäst fast rosa med ljusblåa fläckar!

Prinsessan såg att djuret va väldigt ledsen o gick fram till honom o frågade vad som hade hänt?


- Alla min ostringar är slut!

- Men det behöver du inte va ledsen för, sa prinsessan...

Följ med mig hem så kan du få hur många du vill för min pappa är kung o han har hur mycke ostringa som helst!


Djuret som Prinsessan döpte till Hippo blev glad igen o förljde med prinsessan hem!

Halvägs hem var dom tvugna att korsa en flod...

Prinsessan gick först över den halvmurkna stocken o Hippo kom hack ihäl...


Rätt va det var så gick stocken mitt av o prinsessan föll i floden....

-HJÄLP Hippo!


Hippo tveka inte en sekund o hoppa efter henne....

Eftersom Hippo va ett så stort djur så kunde prinsessan krypa upp på honom o bli räddad!

-Tack Hippo du rädda mitt liv!


Nä prinsessan kom hem så berättade hon hela historen för kungen....

Kungen blev så klart överlycklig att Hippo räddat hans dotter o utsåg honom till en hjälte!

Idag är prinsessan o Hippo bästa vänner o Hippo har fått sin egen basäng med ostringar!


Slut!



En lite god natt saga till mina gullungar =)




Natti natt....

 

Av sodertos - 30 mars 2012 20:47

Nu sitter man ut hos päronen o mysfaktorn är på hög nivå =)

Känns något jobbigt så  är det bara att umgås med mina små söta syskonbarn....



Man kan väl inget annat än att bli glà när man ser dessa =)


Annars så händer väl inte allt för mycke ikväll! Ska upp i hyfsad tid imorgon för ska upp o trimma en hund imorgon!

Sen får vi se vad morgondagen ger...  kanske blir en tripp in till stan eller nått.. ja vi får se helt enkelt =)

nä nu ska här mataso sen nattas så plikten kallar....


vi hörs.... ;) 

 


Av sodertos - 29 mars 2012 21:12

Ja då va det fredag imorgon =) Visserligen har jag bara jobbat 3 dagar denna veckan men lika roligt med fredag ändå hehe... Blir väl lugn helg för min del.. ska ut till päronen imorgonkväll o sen blir jag nog där till söndag.


Vad ska ni kära läsare hitta på med? Eller ja det är ju igentligen inte lönt att jag frågar för ni svarar ju ändå aldrig!

TRÅKMÅNSAR!


Well well.. duchen o packningen är avklard nu bara lite små saker kvar som jag får packa ner imorgon.


Fan.. inget bra på tv:n iheller =/ bläää.. detta suger! Aja får väl hoppa i bingen snart ändå!


Har ni kollat på BB på sistonde förresten? jag har inte sett det på ett bra tag! Tyckte det va så jävla b denna gången så jag har inte lagt ner någon tid på det! Men såg lite igår o idag... men nä inget som locka så blir nog inte så mycke av det detta året! Har bättre saker för mig då!


Nä my sweet friends... nu säger denna tös.....


Natti natt...

 

 

Södertös

 

Av sodertos - 29 mars 2012 18:46

Ja d gick inte som det va tänkt med den lägenheten som jag va o titta på häromdagen! FAN!

Jag vill värkligen ha den för det hade vatt perfa till mig! Aja... det går väl fler tåg!!


Så folk jag letar fortfarande efter lägenhet!!

 

Annars så har väl dagen vatt som vanligt! Massa traskende så synd att det inte har vatt varmare ute.. men det kommer ju...

Hur har er dag vatt då?


Usch... vad allt är jobbigt för tillfälligt! man vet inte om man ska skratta eller gråta! Känns som om man bara ser svart!! Bara en massa skit hela tiden... men d vänder väl snart hoppas jag!!


 




Södertös..

Av sodertos - 28 mars 2012 21:30

Nä nu får man snart hoppa i bingen.... Hoppas man kan få lite fler timmars sömn...Aja..




Natti natt...

Av sodertos - 28 mars 2012 18:17

Usch.. mår skit nu! Är så fruktansvärt trött så jag vet inte var jag ska bli av! Ska baratrycka i mig lite mat o sen blir det nog att glo på ögonlocket för mig!

Fattar inte varför jag ska ha så svårt att somna... well well.. mycke i skallen antagligen!


Jaha.. hur har dagen vatt annars då? inhar vatt bra förutom då att man nästanhöll på o somna vid vissa tillfällen o sen blåser det som fan! Drygt när man är ute o går så mycke som vi gör!


Usch nä... pallar fan inte skriva här mer.. har ändå inte hänt så mycke så...



Vi hörs...eller inte.. upp till er ;)




Södertös

 

Av sodertos - 28 mars 2012 07:11

Fy fan! Jag känner mig som en överkörd snigel.... allting är såååå.. segt o det bara snurrar runt runt runt!

Har bara fått 4-5 timmars sömn inatt =/ o detta leder då till väldigt dålig aptit så nu får man sitta o tvinga i sig lite frukost innan det bär av till jobb! BLäää.. känns som varje sked ska komma upp igen =(

Mådder riktigt piss igårkväll med! Fick ont i huvudet, mådde illa o sen flimmra min syn så blev orolig där ett tag.... men men... det som inte dödar det härdar säger ju dom!


Jaha hur er natt vatt? några roliga drömmar?

Kommer faktiskt inte ihåg vad jag har drömt inatt om jag nu ens hann villsäga!


Va förresten o titta på en lägenhet igår... gilla den faktiskt! Rätt liten 2:a men den räcker till lilla mig o bebisarna så det hade nog blivet bra! Nu hoppas vi på att allt går vägen bara så jag kan flytta in snart!


HÅLL ALLA TUMMAR O TÅR.... tack!


Nä nu får jag väl fortsätta med mina morgon sysslor innan det är dax för jobb....




 Vi hörs...




Södertös




Av sodertos - 26 mars 2012 20:08

Det bara slog till o tittorna blev tunga! Fast jag har ju vatt vaken sen 07.45 imorse så kanske inte så konstigt hihi...


Får se om det blir " Det okända" ikväll... gissar på att mammasen ska se något annat! O eftersom det är deras tv så får ju jag rätta mig efter dom hehe...

Annars händer väl inte mer... blir väl bingen i något sådär tid för jag ska upp o tröffa folk imorgon. Tillbaka till city hehe...


Nä gott folk.. nu har jag nog inte mer vettigt att skriva idag! Ja inte för att det andra har vatt så vettigt men ändå hehe...


Sov så gott sen för det ska jag göra... o du! Händerna på täcket ;)



Natti natt...




Södertös







Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards