Alla inlägg den 8 november 2011

Av sodertos - 8 november 2011 22:53

Ja idag har vatt en riktig ta hand om mig själv dag  

Har vatt riktigt skönt! Nu har jag ny hårfärg, klippning på G , fått annskiet lite förnyat o köpt saker så min hy ska må bättre! Känns riktigt bra  

Vad har då morgondagen att erbjuda?

Vet faktiskt inte. Kanske blir en tur till Tomelilla men vet inte om jag känner för att hänga på där. Har ändå inte råd att handla en massa =(

Annars blir det nog en hemma dag med städning o lite pyssel kanske hihi...


Åååå.. vad min hud är MJUK...O det känndes riktigt bra med mina nya produkter!

Nä nu ska jag kolla på Sex and the city me like... 

Sen blir det bingen tror jag så sov så gott o händerna på... 

Hörs imorgon...


    





  

Av sodertos - 8 november 2011 21:19

Så nu har jag vatt o tränat o ätit kvällsmat =) Blev svampsoppa gott!

Men fan vad jag fick ont i fötterna av mina skor när jag träna! Får typ som mjölksyra i yttre trampdynerna 

Ska kanske träna imorgon med Gympa intensiv blire det då o jag gissar på att jag komer att svimma eller nått haha..

Aja.. vi får se hur det blir hihi.. 

Nu sitter jag o kollar på "Värsta pojkvänsakademin" rätt roligt faktiskt men är det sant?

Aja.. blir duschen sen. Måste ju duscha av mig svettet o så vill jag ju prova mina nu produkter =)


See ya later...  

Av sodertos - 8 november 2011 15:58

Annsiktsbehandlingen va skön. Ja förutom portömmningen o brynvaxning hehe... va inte helt fel att bli lite om pysslad =)

Sminkningen blev väl inte allt för bra! vist är man inte van vid att sminka sig eller inte sminkar sig alls så vist emn för mig som sminkar sig rätt mycke kändes det här bara konstigt!

En bar sak va dock att hon visa mig hur jag skulle plocka mina bryn. Jag plockar tydligen förmycke mellan brynen så dom ska igentligen va lite buskigare, så det blir till att spara ut nu haha...


Efter behandlingen så cykla jag snabt hem.... ingen får se mig.... fixa till mig o stack sen ner på stan igen.

Jag tvättar mig i vanliga fall med rengörings gelé men den är tydligen för hård mot min hud så jag skulle använda rengöringsmjölk och makeup remover till ögonen istället. Så det va ju bara att cykla ner o inhandla detta... vill ju inte förstöra min med en gång efter denna behandling =)

Det blev lite saker som jag hitta på HoM. Man kunde köpa där med men det är ju äkligt dyrt haha...


Nä så detta fick det bli =)


 


Jag har ju faktiskt ett träningskort på friskis o svettis, men jag är svin dålig på att anväda det!

Men ikväll ska jag faktiskt med garnn-frun o träna step. Jag ska stå o fjanta runt på en bräda, eller ja det är så jag känner mig,  fjantig! men men vad gör man inte haha...

Nä nu blir det lite vila innan träningen!

Ha det, Hörs senare!

Kram kram...

Av sodertos - 8 november 2011 09:48

Ja d vett i fan!

Vakna av att det skreks o hammrades utanför sovrumsfönstret    men men bättre att huset blir färdig. O sen vakna jag bara 10 min innan kl ringde hehe...

Jaha.. vad ska man hita på med idag då efter man ha vatt o fått behandlingen?

Funderar lite på att sticka upp till min syster kanske...måste få lite råd när det gäller hårfrisyren. Vill ju va säker innan jag klipper av det   

Nä nu blite det lite frukost. Ska försöka få i mig något nyttigt! Har inte vatt en bra vecka den som va! massa onyttigheter   Dagens invägning: 64,1 bläää...

Hörs sen så ska jag berätta om behandlingen på vackara!


 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards