Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Får 2 av 5 solar!

Av sodertos - 5 maj 2014 16:45





Har testat en burn utan sol spray fron Loréal.

Den ska inte lukta brun utan sol o den ska torka snabbt.

När du sprayar på den så luktar den lite åt citron hållet o den torkar väldigt snabbt som dom lovar.

Dock luktar den burn utan sol dagen efter tyvärr!

Hatar den doften så tyvärr blev jag rätt besviken på den! 

Jag tog den nyansen som ska va medium i styrka men märkat ingen större skilnad på morgonen när jag vakna. Så jag körde på ett lager till imorse.

En annan fördel är att det är lätt o smidigt att spraya på det men det yr lite så man får nog tänka sig för var man sprayar någon stans.

Allså ger jag den 2 solar ava 5 möjliga.



Har änven testat Loréals brun utan sol våtservetter.

Dom va väldigt lätta att använd man såg även resultat efter några timmar.

Dock ingen jätte efekt men bättre att bygga upp färgen.

Även dom lukta brun utan sol tyvärr...

Ger dom 3 av fem solar!




See yaa... 

 

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sodertos - 9 maj 2014 23:31

Till.....   www.sodertos.blogg.se

Av sodertos - 6 maj 2014 17:03

Japp nu ska jag testa en annan bloggplats   www.sodertos.blogg.se heter den nya ifall ni vill hänga med mig dit...   Hoppas vi ses där!   See yaa...      ...

Av sodertos - 6 maj 2014 10:10

Japp fick ombesiktning på min kära bil förra månaden... så nu är den ätligen fixad så jag ska köra o ombesikta den snart... Hoppas den går igenom nu! Sen tänkte jag ta en runda till Åhlens o kanske europa blommor. Jag får se =)   Ska äta klart ...

Av sodertos - 5 maj 2014 20:21


Såg för ett tag sen att Ballerina hade kommit ut med ny kakor, Chokladkex: spröda rån med massor av choklad. Tänkte att dom kanske påminner om kexchoklad.. men NÄÄÄ! Dom hade säkert vatt goda om chokladen inte hade smakat billigt utlänskt skit!...

Av sodertos - 5 maj 2014 10:55


Jag har nog tipsat om den innan men jag gör det igen...           Denna är sjukt bra till foundation. Den ger medium till full täckning.  Jag pänslar ut över hela annisktet först o sen duttar jag där jag behöver mer täckning. Den dr...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards