Alla inlägg den 17 november 2011

Av sodertos - 17 november 2011 18:43

Så två nya kort klara =)


Ett mini...


 



O ett med en tomte som kollar på raketer =)


   



Jag måste medela att alla korten ser bättre ut i värkligheten =)


Jag berätta för pappa nu när han kom hem om baggarna. Så vi har gått igenom skåpet nu o kastat allt med baggar i...

Var bara oboyn o lite ris som fick va kvar!

Trodde först att där va baggar med i oboyn men såg inga senn är jag rota runder i den.. Tur va det för jag drack ju ett stort glas igår =O


Nä nu blir det nog hemfärd för mig....

See you later...


Av sodertos - 17 november 2011 16:21

Så jag då har jag lyckats göra ett kort! Eller ja igentligen två för jag måla på 2 sidor hehe...


Fram sidan...


 



O sen när man öppnar kortet ser det ut såhär...


 


Coolt va? Haha...


Tänkte att jag skulle göra ett litet kort nu.. så den som får det får leta i kuveret haha..

Tror mina päron kommer hem snart... Dom tror inte att jag är kvar för jag skulle köra hem i middags igentligen med det gjorde jag inte hehe.. Får se om det blir någon mat här idag! Mamma har somsagt inte räknat med mig. Annars får jag väl köra hem o äta helt enkelt!

 Ja just det!!

Jag skulle göra makaroner innan. Så tittar jag i skåpet i hittar folkornsmakaroner! Jippi tänkte jag för det är ju lite nyttigare än valiga.

så jag kokar upp vattnet o häller i dom.... Rätt vad det är så flyter det upp 2 små skalbaggar!! ÖÖÖEEEE.....

Det va bara till att slänga.. o paketen med så klart haha...

Så det fick bli ett par grova mackor!

Undra hur många djur man har ätit i sina dar?! Utan att man vet? Vaissa säger ju att man sväljer spindlar var natt  

TWIIII... Jag som är svin rädd för spindlar!! Usch nä jag tror nog inte riktigt på det. Men en o annan fluga har man ju fått i halsen haha....


bzz..bzzz.. SLURP!


Stackare! Vilket slut på sitt liv!

Vet ni vad Nellie gör med flugor? Hon tar in dom i munnen o man ser hur hon rör runder där inne!

Sen spottar hon ut den o då har hon rullat den till en liten boll haha..

Sen äter hon spindlar med så det är skit bra när jag blir rädd haha...


Nä nu får jag pyssla vidare.....

  

Av sodertos - 17 november 2011 13:12

Ja som ni märker så har jag lite att göra hehe... hade lite att göra nu i förmidags med för jag klippte enhund! En cocker  

Det tar ju sina timmar med all förberedelse, klippning, o sen städning o jag ska städa mig  själv haha... Ja man får inte va rädd för att få lite hår i munnen... Undrar hur många hundar jag har svalt samalagt?! Aja.. vill nog inte vet ändå!


Nu hade jag tänkt att skulle göra lite fler julkort...har ändå inget annat för mig hehe.. men måste komma på något att ät med! Vet inte vad jag är sugen på riktigt... ska man kanske koka makaroner?

Ja vi får fundera lite  


 


Hehe.. fick några söta bilder på fåret igår när han lekte =)


 

  


Nej det är min....


 


Titta vilken söt plutmun han får haha...


 


Blev vist lite trött av att leka...


 



Nä nu är jag svin hungrig o Nellie ligger o piper på mig så jag får väl gå o kolla vad hon vill hehe...

Hörs senare..

Kramis   

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards