Alla inlägg den 7 november 2011

Av sodertos - 7 november 2011 22:35

Ja kanske inte tio tusen men blev några stycken hehe... Nu ska bara dessa levereras till personen =)


 


Fan vad jag blev trött... bud på att gå o lägga sig snart! Fattar inte hur man kan bli trött av att inte göra någonting haha.. fast det är väl det som är felet  


Nä det får bli bingen.. eller soffan vi får se!


Natti natti..


   

Av sodertos - 7 november 2011 20:46

Ja tiden går fort hehe..

Har inte börjat på min "rosbukett" inu. Har suttit o skrivit CV o personligt brev till ett jobb. så nu får vi hålla tummar o tår haha...

Men är "Det okända" idag ju så tänkte pyssla samtidigt som jag tittar på det =) så det blir fram med lövhögen på mitt finna soffbord! Men vad gör man inte för.....  


Ååå.. imorgon ska jag få min sköna annsiktbehandling. Eller ja skön vet jag ju inte om den är inu haha....

Vi får se...

Ska nog klippa av mig håret med! Är inne på att klippa page fast lite längre hmm.. ja jag vet inte vad tycker ni?

Något i denna stilen kanske?


   

(bilden tagen från google)


Dock har jag rak lugg men ja vi får se =)

Av sodertos - 7 november 2011 17:26

Tja tja bloggen... haha.. när bara skoja!

Har suttit o fikat heeeeela dagen typ. Fast va först uppe o lämna min "rosbukett" till mamma. Tyckte hon kunde få den hehe... Brukar göra lövkransar till henne men alla löv är ju typ bruna nu så jag gjorde en bukett istället =) riktigt snygg om jag får säga det själv =)

Sen stack jag ner på stan o fika med en gammal vän. Mycke trevligt! Har snackat så jag har ont i halsen nu haha...

Hon stack hem vid 3 tiden o sen sluta grann-frun 4 så vi tog en fika då med haha.. jag tog bara ett glas vatten för annars rullar jag snart fram!


Ja jag färga ju håret igår. Blev faktiskt rätt bra för att ha gjort det själv =) eller vad tycker ni?


 


Mina toppar är sååå slitna så funderar på att klippa av håret en bit. Eller rättare sagt så måste jag göra det! Så vi får se hur detta slutar hehe...

Nä nu ska jag gå o göra en bukett med lövrosor till hihi.. tänkte ge den till någon men säger inte vem ;)

see ya...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards