Alla inlägg under december 2012

Av sodertos - 27 december 2012 22:22

Vad snygga mina naglar blev :D
Hade röda jule naglar innan med glitter kant.
Men nu är dom svarta med silver!
Här kommer förre o efter bilder...


Av sodertos - 25 december 2012 14:46

Allt för mig själv o mer finns det... :D

Av sodertos - 24 december 2012 19:35

Av sodertos - 23 december 2012 17:16

Södertös o Olivia

Av sodertos - 23 december 2012 00:33

Men hur gör man?!


Av sodertos - 19 december 2012 21:13

Jag kan känna smaker genom min telefon...
Kan ni med det? ;-)

// Bollan



Av sodertos - 18 december 2012 23:34

Jag vet inte om vi kanske ska skriva längst uppe i inläggen vem det är som skriver imed min kära systerdotter gästbloggar här.
Visserligen fattar ni det tillslut...
Hoppas jag hehe... :D

Ja jag har hjälpt min syster o flytta idag som ni kanske förstår. Ja hela familjen ska flytta så klart... blir ju lite tajt med trillingar i en 2:a:-)
Så jag har vatt där typ hela dagen.
Men när jag kom hem stod där 3 röda rosor till mig :D så fina!!
Min karr han kan han!

Hann göra nya Rocky roads för dom andra är ju slut för lääänge sen. Men dessa ska jag ha med mig till jul :-)
Tänkte göra snickers imorgon o en stubbe (typ en rulltårta av mandelmassa o nougat i o sen choklad över)
Så får vi se om det går hem. Måste ju fjäska lite för svärföräldrarna hihi... ;-)

Nä nu ska jag sova...

Natti natt... // Södertös


Av sodertos - 18 december 2012 19:59

Vilken dag!
Först en massa bus ute hos mormor o morfar. Sen efter middags målet så skulle vist åka någonstans... men jag somna haha... så dom andra fick snällt vänta :-p
Sen när vi väl skulle åka o mormor hade tagit på mig o min bror så hade min syster gömt sina strumpor haha... både jag o mormor försökte få henne till att visa var dom va men icke!!
Till slut hitta vi dom i en kastrull i kastrullskåpet :D

Så äntligen va vi påväg...
Väl framme kom moster o öppna dörren?!
Vad gjorde hon där helt plötsligt?
Aja...
Hon bar in mig i ett hus som jag tyckte att jag kände igen.
Det konstiga va att när jag väl gick runder där så upptäckte jag att detta huset hade lika dana saker som vi!?
Alla våra leksaker va precis lika dana.
Men vänta det va ju våra saker! Vad gjorde dom där???
Aaaa... flytta... det är väl de detta innebär?!
Våra saker ska få ett nytt ställe att va på:-)
Men vad ska jag då leka med där hemma? :'(
Som tur va så kom mamma o sa att VI skulle bo där nu... wiii... behövde inte säga förväl till mina saker...hatar förväl!

Ja så det va bara att hugga i o packa upp...
Kan ju bli lite diskussioner om var sakerna ska vara när man är 3 st som ska hjälpas åt.
Ja Eric bryr sig inte så mycket bara han får ha sin traktor :-)
Men Linnéa... Ååå herre gud!! Hon ska tvunget göra tvärt emot mig!
Som ni kan se på bilden nedan så ville hon såklart inte ha samma sak som jag i taket >:-(
O alla vet ju att jag har ett bättre öga för fashion ;-) ellerhur?!

Aja.. dax för mig att äta belle nu... eller kvällsmat menar jag o sen bingen säger mamma. (Tror hon ja ;-) )

Vi hörs!
// Bollan



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards