Alla inlägg den 15 november 2011

Av sodertos - 15 november 2011 20:41

Ja fy vad jag är mätt! IGEN! haha.. jag kan fan inte lära mig att äta med måtta  

Mitt liv går nog ut på att ÄTA!!

Jag ska bli en flodhäst i mitt nästa liv! Man kan ligga o gotta sig i solen hela dagen, man har en jäkla respekt med sig o man SKA va fet haha.. så kvittar hur mycke man proppar i sig!


Va en liten tur på stan idag, eller rättare sagt två turer hehe.. Först va jag ju på apoteket o då passa jag på att handla ett lite välkomstpaket till M:s systerdotter som kom till världen för några dagar sen =) dock kan jag inte lägga upp bilder inu men kommer sen när dom har fått paketet   

Sen skulle ju jag o grann-frun träffas o gå till Willys o handla fika men riktigt så blev det inte.

Min syster ringde o vill ses nere på stan så vi gick en runda o sen gick vi ner där istället o fika hehe...


Här har ni en väldigt mätt o belåten Eric...


 



Sen blev det en liten myskväll med sambon. Dock rester från igår men chokladpudding med grädde till efterätt

Mummms...

Nu är jag ute hos päronen o ska stanna här till tors. Då ska jag o min syster fixa lite till min mammas 50 års dag    


Nä nu blir det nattkissning för hundarna o sen bingen! (Hinner kanske med en liten bit pepparkaks deg med hehe..)

  

Hörs i morgon...


Nattizz...


Av sodertos - 15 november 2011 11:48

Haha.. Affe är bra rolig! Får han inte sitta i knäet så ska han sitta på fötterna =) Han gör allt för att ligga så nära som möjligt!

Han går över med ena bakbenet på mina andra hundar när dom ligger ner o sen sätter han sig på dom. Som om han ska rida haha... Tvärr har jag ingen bild på det men det kommer väl!

Han gjorde dock samma sak på mig när jag blogga tidigare idag! Han satte sig gränsle över mitt ben!



 



 


Som sagt han ska ligga på en....


 



Nu väntar jag på att grann-frun ska dyka upp. Vet inte vad som händer riktigt för min syster kommer ner på stan så ska kanske möta upp dom med =)

Well...well.. vi får se =)


See ya...!

Av sodertos - 15 november 2011 09:45

Så då har jag äntligen tatta en bild på min nya frisyr =)

Man kanske ser lite dåligt men det är en page som lutar framåt. Sen så har jag rak lugg med men orkar inte ha den nere hehe...

Aja här kommer bilden =)


 


Nu blir det ut i kylan! Brrr.. va -2 igårkväll när jag gick o la mig! Så frågan är om det dröjer länge tills snön kommer?!

Vad tror ni?

Nä måste göra mig klar o sticka. Måste juva klar när grann-frun här av sig =)

Hör senare!

Ta..ta... 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards