Alla inlägg den 4 november 2011

Av sodertos - 4 november 2011 20:05

Hemma igen efter promenixen. Skönt va det  

Nu ska jag krypa ner i soffan o mysa lite hihi... 

Av sodertos - 4 november 2011 18:10

Så då va man hemkommen igen! Har ju vatt o fikat IGEN haha... gick in om i djuraffären o köpte lite "fika" till hundarna med hehe...

Vet inte riktigt vad som händer ikväll!?

Sambon sitter o nördar sig framför datorn med en kompis så vet inte vad jag ska göra precis. Har lite funderingar om man skulle köra upp till söstra min men vett i fan om jag pallar faktiskt! Hmmm... blir kanske bara en hemmakväll på soffan som vanligt om inte grann-frun hör av sig igen =)

Aja.. vi får se =)


Ja just det! skulle ju lägga upp bilder på Affe när han upptäkte leksakslådan =)


      


När jag satte ner honom första gången så blev han helt till sig..han viste inte var han skulle börja haha...

Efter det så plocka han ute ett ben åt gången o la det ute i tv-rummet. Blev nåra vändor så tillslut va hela tv-rummet fullt av saker haha..


Nä nu hörde grann-frun av sig så vi ska gå på promenix =)


Ha d....  

Av sodertos - 4 november 2011 13:40

Bli så jävla irriterad! Tänk att en människa kan förstöra hela dagen! Tur man har familj o vänner som livar upp den igen =)


Gick inte så länge på stan för jag kände inte riktigt för det! Belv en tur till Levande hem o HoM.

Köpte en hudkräm bara men den luktar rätt gott    Den ska tydligen gå ner i alla lager o bygga upp huden innifrån!

Ja vi får väl se... är så kass på att smörja in mig så igentlign skulle jag behövt någon som smörjer i en hel vecka haha...


 


Haha.. ni skulle sett Affe igår! Han trodde nog att det va Julafton... jag öppna leksakslådan till dom o den har han intte vatt ner i inu, så när jag satte ner honom så viste han inte var han skulle börja haha... tog lite foto o filma som jag tänkte lägga upp sen =)

Nä nu ska jag gå på promenix med djuren tror jag!


Ses sen!


Av sodertos - 4 november 2011 10:09

Japp nu blir det stan =) ska fika med söstra min o hennes följe.. sen blir det en tur på stan. Tror att det blir en fika till sen med grann-frun haha.. massa fikande  


Aja... har lite brådis.. uppdaterar mer ikväll!


Kramis 

Av sodertos - 4 november 2011 07:12

Eller är det natt inu? ja jag vet inte... mitt huvud säger gå upp men min kropp säger gå o lägg dig haha...

Fikan blev instäld idag då sonen hade blivet sjuk. Srackare   men får ta det en annan dag!

Så nu sitter jag o raggar någon  annan att fika med. Vill liksom ha något att göra idag! Men alla är väl upptagna....


hmmm... vilket ska man? gå o lägga sigg eller stanna uppe?.......................tänk.......................
..................tänk............................
.........................tänk.....................
......................................

..................................................
nä blir bingen o lite mys med voffsingarna istället =)


HAJ PO!

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards