Alla inlägg under november 2011

Av sodertos - 30 november 2011 14:01

Ska iväg ett ärende nu.. Sen ska jag passa bebisarna =)

Ja Mamma Terese är hemma men hon behöver lite hjälp! Lite svårt att mata, natt o byta på¨3 st åt gången!

Tror mamma också kommer upp en vända sen om jag länner henne rätt hehe...


Aja..vi hörs =D

Av sodertos - 30 november 2011 11:32

FAN FAN FAN......


Ställde mig på vågen i morse o gissa vad!!! Jo tillbaka till mina 65 kg! NÄÄÄÄÄ...

Nä jävlar får det bli andra bullar!

Vill att det blir som man ser i filmer ni vet! Dom blir sjukt taggade o man får se dom träna upp sig till en jäkligt bra låt!

Kan man inte snabb spola typ några veckor så man slipper lida så länge =(

Aja... jag måste ta atg i detta nu annars kommer jag snart va med i super size vs super skinny! O inte som den smala då!


Det är väl ungefär så här man förnekar problemet!



(bilden tagen från google)




(bilden tagen från googel) 

   


Senast igår sa jag nä till träning =( FAN!! Men det är ju såååå jävla tråkigt!

Nä nu får det bli ändring på detta!!


Haj po! 


Av sodertos - 25 november 2011 22:38

har haft ont i min mage nu i 2 dar =( inte skönt...


Nu är här städat, stakarna på plats, Vatt på Rusta, Hunden badad o nu mys i soffan =) Köpte lite pepparkakor o julskum hehe... ;) sällan jag kränger va?!

Väntar på att M ska komma hem! Han är taxi ikväll in till Idol! Är faktiskt inte ledsen att man inte är där precis... tycker det är rätt så tråkigt! Jag tycker att det är så jävla ut tjatat nu! Dom kan väl komma på något bättre?

Aja...

Nä nu skia jag lägga mig i soffan igen o tycka synd om mig buhuuu...  




Av sodertos - 25 november 2011 16:41

Nu börjar det komma en sånn jobbig tid krypandes igen =/

Man vet inte riktigt hur man ska hantera den! Man kan ju inte gå o älta samma saker hela tiden....Eller?

Jag vet inte vad som ska behövas för man ska släppa detta helt men du kanske vet?!

Ge mig då en övertygan om att det inte är någon fara!

Att jag inte behöver oroa mig, att du finns där för  alltid!


 

Av sodertos - 25 november 2011 14:03

Så nu har jag städat lite. Har även satt upp lite röda detaljer lite här o var =)

Nu ska jag leta fram stakarna o damma av dom hehe..  

Hur går det för er? Fått någon julkännsla inu?

Här är det dåligt på den fronten... lyssnar på en massa jul låtar nu o hoppas på något under ska ske   


Blir en tur till Rusta o ÖoB sen med grann-frun! Måste inhandla lite mer julsaker hehe..


Hörs...


   


Av sodertos - 24 november 2011 18:40

...att jag inte har bloggat idag men jag har faktiskt inte hunnit! Har vatt o sökt jobb halva dagen, handlat o nu är jag hos min syster. Har färgat håret på henne =) o bra blev det! Nu ska vi snart äta o jag myser för fullt med bebisarna =D


hörs vi inte sen så¨blir det imorgon!

See ya...


kramisar

Av sodertos - 23 november 2011 12:51

Nä denna dagen känns inte bra... vill bara krypa ner i soffan igen =(

Av sodertos - 22 november 2011 21:42

Så ja. Nu har jag krupit ner i min soffa o hält upp lite glögg  

Haha.. fråga precis M om han hade hält lite stärkelse i min glögg för den känndes stark idag haha... men han neka så jag får väl tro honom  


Gick bra att passa bebisarna idag! Man blev lite nerkräkt men kom bara lite på byxorna. Ja o sen kissa Eric mig i näven haha.. aja bara lite bebiskiss. Värr va det för mamma för Eric låg på hennes bröstkorg o sen spydde rakt ner i tröjan haha.. o det va inte den lilla uppkastningen! Blääää.... Tur att det bara är lite mjölk hehe...




Här har ni kräkmonstret....




Ser snäll o lugn ut men ni skulle bara veta haha....


Nä dom är faktiskt snälla av sig =) För det mesta   

Nu blir det lite tv...

See ya... 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards