Alla inlägg under april 2013

Av sodertos - 30 april 2013 17:16

Så nu är träningen gjord.100 armhävningar.80 squds.200 mag övningar. ( ligger på rygg, benen i 90º o sen sträck ut dom så dom nästan nuddar golvet o sen upp i 90º igen)250 rumpövningar. ( ligg på rygg, fötterna i goöbet o sjut upp rumpan mot taket o sen ner. Men nuddaa inte golvet)150 jogga på stället. ( du joggar på samma ställe men med högre knä. O varje få du lyfter tex höger ben räknar du 1.. tills du har ränat till tex 150)3×15 sek vanlig planka.1×15 sek sidoplanka på var sida. 20 kissande hunden på var ben.Ja det va väl det hela... tog ca 30 minsen har jag gått liiiite på jobb idag.Men förhoppningsvis så blir det fint väder imorgon så man kan få en lååång promenix :-)Nu ska vi fixa kvälls maten... blir mc donkan. Dock ska jag testa deras nya sallader. Trevlig Valborg ;-)// Södertös

Av sodertos - 30 april 2013 16:04

Sluta lite tidigare idag så tog en tur i mataffären i lugnan ro :-)
Försökte komma på något nyttigt att knapra på ikväll... blev egen gjord dippa på lätt yoghurt o vitlök sen lite grönsaksstavar till det :-)
Köpte på mig ett par tidningar så blir motiverad o får lite tränings tips.
Så det blir till att bläddra i dom o sen träna.

see yaa...

Av sodertos - 29 april 2013 21:05

Vi kör ett till när jag ändå är igång ;-)

Fixar o "bygger" ju mina naglar lite så tänkte lägga upp bilder på några :-)
Dom svarta med silver har jag nu.



Av sodertos - 29 april 2013 20:13

Funderar på o börja blogga igen.
Vad tycker ni?
Har lagt om min liv lite :-)
Börjar äta bra mat (eller ja vad jag tror är bra) haha...
O sen har jag börjat träna. Inga jätte pass men något var dag i stort sätt.
Så funderar på att blogga lite om detta o ja allt annat traaaadet i mit liv ;-)

Börja min resa på 66.7 kg
o nu ca 1 1/2 v senare -3 kg :-D
dock har jag stannt här nu känns det som
men tror jag behöver äta lite mer mellan mål
o kanske mer kondis träning.
Aja.. vi får se man ska ju inte ha för brott.

Idag blev det favis i repris....
Pesto lax med grönsaker nam nam....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards