Alla inlägg den 16 november 2011

Av sodertos - 16 november 2011 21:22

Så nu är snart alla papper utskrivna! gick inte att koppla in skrivaren till min dator   Typiskt...

Så efter lite försök med att instalera den så gav vi upp o la över det på ett minne istället o skrev ut! Visk kunde vi gjort från början men trodde inte att det skulle va så här "klyddet" hehe... Well, well... nu är dom ute  


Sitter o kollar på Morden i Midsummer nu. tycker faktiskt att dom är rätt så bra! Men älskar deckare så hehe...  

Nä ska kolla klart nu o sen hoppa i bingen tror jag! Har inget internet där upp så kan inte uppdatera sen =(

Så jag får säga GOD NATT NU!


Hoppas vi hörs imorgon!


Natti natt...    

  

Av sodertos - 16 november 2011 19:34

Letar jobb som sagt! någon som har ett på lager eller vet något? allt är av intresse då min sambo med söker o kan lite av varje =)

snälla hjälp, hjälp, hjäp.....

Hahaha....

Har suttit med dator hela eftermiddagen/kvällen nu hehe... men faktiskt mest gjort nytta =)

Ska se om pappa kan koppla in skrivaren nu så jag kan få ut mina papper =)


Här är förresten en bild från förr förra vintern o en på samma ställe idag =)


 


Vill haaaaa.... =(




Inte så här =(


Nä nu får jag koppla lite...

Haj po! 

Av sodertos - 16 november 2011 16:09

Har suttit o hållt på med mitt personliga brev o CV nu i 2 timmar. Har dessutom fyllt i en massa saker på Arbestförmedlingens hemsida så arbetsgivare kan se vem jag är o kan! Duktigt va?! =)

Nu ska bara afren komma hem så jag kan skriva ut både mina papper o M:s O sen ska här delas ute hehe.. =)


Nu ska jag faktisktta mig en lite vilo stund o sen ska jag kolla efter fler jobb =)

See ya...


Av sodertos - 16 november 2011 14:19

Så nu är jag klar för dagen =) Så nu blir det en liten fika. Blir varma mackor o Oboy...namnam... 

Va ute med hundarna precis o det är fortfarande is i poolen här hemma! Så det måste ju innebära att SNÖN SNART ÄR HÄR? Eller?

Jag hoppas på det hihi....


 




Någon som vill åka skridskor?

 



Int jag för den är rätt så tunn hehe..


 



Måste tipsa om en god sak =)

Pepparkakor med päron-mögelost! jätte gott... om man gillar mögelost vill säga!  


    


 Mmmmm...


Hörs sen!

Kramis

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards