Alla inlägg den 12 november 2011

Av sodertos - 12 november 2011 21:31

Jaha vad hittar ni på med ikväll?

Själv så har jag gjort lite julkort hehe.. men inte alls som förra året!


här är 2 st från i fjor.


Jag gjorde en dörr som man kunde öppna....


   


O innuti såg det ut såhär =)


 


Snyggt va? Mamma tycker så mycke om det så hon vill inte ge bort det till någon hehe...



Här kommer ett ljus som man kan öppna!



 


Haha.. har precis kollat på en film från när jag om min syster va små! Vi fyllde 1 o 2 år =) så söta så!

Hade ett riktigt jävla humör redan då haha...

Nä nu får vi fortsätta pyssal...

see ya.. 

Av sodertos - 12 november 2011 18:08

Förlåt, förlåt, förlåt..... för att jag inte har uppdaterat idag! Men har haft fullt upp hela dagen!

Vi körde ju ut till päronen i förmiddags. Hann o dusch o börja på julkorten lite sen va det dax att köra o bli klippt (bilder kommer ;) )


Haha.. va lite svårt att börja göra julkort idag. Hade ingen isperation över huvudtaget! Men mamma hade gjort ett bra försök =)

Hon hade köpt glögg o PEPPARKAKSDEG!!!! Wiiii... skoja jag blev glad! Hon brukar köpa vart år till mig som jag kan knapra på men trodde inte jag skulle få i år eftersom jag inte bor hemma längre! Men det fick jag  


Vi lyssna även på julmusik men kännslan kom aldrig! Fast kanske rätt svårt när det är ljust ute o solen lyser in hehe...

Aja.. ska in o göra lite mer nu hade jag tänkt men MÅSTE blogga först ;)



Lite pysselsaker man har samlat på sig med åren haha...o detta är inte allt! 




Glögg o pepparkaksdeg!


     



Mmmm...


 



Kommer lite bilder sen på lite julkort för det är såååååå... segt att ladda upp bilderna nu =/

Aja...

See you sone...

  

Av sodertos - 12 november 2011 00:16

 

 

 

GOD NATT.....

 

 

 

 

 

 




Nä bara skoja =)

Fast jag ska gå o lägga mig snart! väntar bara på att torktumlaren ska bli klar Zzz.Zzz

Är fortfarande svin mätt men kan inte sluta ät mina dmle =( dom va sååå.. goda!

Funderar lite på om man skulle ta lite glögg! vad säger ni?

aja nä nu ska min dator få vila lite hehe..

Sov så gott så hörs vi imorgon gott folk o djur

  

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards