Alla inlägg den 6 november 2011

Av sodertos - 6 november 2011 22:34

Funderar faktiskt på att gå o lägga mig nu... börjar bli lite trött o man kankse kommer upp lite tidigare imorgon då hehe..

Ja jag säger natti natti...

Nu ska jg försvinna in i drömmarnas värld ;)

Hörs vi imorgon! =)


Kramis...


 


Fler än jag som är trötta...




Av sodertos - 6 november 2011 21:24

Nu har jag pysslat, ätit o färgat håret =)

Blev kykling i ugnen idag. M sa att jag skulle blogga om hur mycke jag hade ätit för enligt honom så va det en halv kykling haha... fas ja det blav det väl nästan. 3 typ bröstbitar o 1 klubba mmm... ska tilläggas kanske att dom inte va jätte stora =P


Här kommer mitt höstpyssel!


Vad kan man göra med löv, snöre, sax o där ska igentligen finnas sugrör på bilden =)




Jo man gör en bukett med rosor =)


 


Vist blev dom fina?     M bara skratta åt mig när jag hälde ut en hör med löv på köksbordet haha..

-Vad ska du ha dom till?

-Jag ska göra rosor.

-Haha.. du är knasig du!


Men tada... det belv ju rosor =)


Nu sitter jag o väntar på att håret ska torka så jag kan se hur färgningen blev. Lite intressant o se hurmycke jag har missat imed jag gjorde det helt själv   redig tös hehe...

well..well..  ni får denna så länge så tar jag bild sen på resultatet (om det blev bra haha)




Hahaha... 

  


Av sodertos - 6 november 2011 19:26


Kul o leka =)

Nu ska jag pyssla klart o sen färga håret tror jag =)


 
Av sodertos - 6 november 2011 17:11

Har vatt ute på en liten promenix nu med hundarna. Va först borte vid tingshuset o plocka lite löv som jag ska ha till ett litet projekt ;)

Sen traska vi bort till rasthagen...Såå.. skönt att man kan släppa hundarna där. =)

Nellies näst bästa syssla efter att spela boll är att gräva eftermusen! "Morfar" är inte så glad för hon gräver "små" hål i gräsmattan hemma hos dom haha...

I denna arsthagen är det perfekt att gräva men dom STORA hålen som dom STORA hundarna har gjort är lite läskiga att gå ner i haha...


 


Ja står man bakom Nellie så får man skylla sig själv!

 



"Vi går ner tillsammans förs. Okej?"


 


"Men jag kan själv =)"


 




"När vi kom hem tyckte mamma att vi va grisiga så hon tvinga oss att bada. twiii..."


 


Japp riktiga skitgrisar haha...Skulle igentligen bara ta tassarna men va så länge sen dom bada så lia bar att ta allt hehe...

Ska lägga upp en film på dom när dom busar men det tar vi lite senare ;)


See you sone..

P.S

Nellie vill tvunget att jag skulle skriva att hon är bäst!


   



Av sodertos - 6 november 2011 12:54

2 av mina bebisar är sjuka =( dom har kräkt.. Nellie har kräkt typ 4 gånger nu! Som tur är så tar hon lite tid på sig innan det kommer något så man hinner springa in o sätta henne i badkaret haha.. min sambos ideé att man kan ju sätta dom där så är det bara att spola ner det sen hihi...

Nu ligger dom nerstoppade i soffan bredvid mamma!


 

Av sodertos - 6 november 2011 11:00

Usch... blev rätt sent igår! Va inte i säng fråns kl 4 imorse   Fattar inte varför vi va uppe så länge!?

Aja.. nu är man vaken igen. Fast en vända på kudden igen hade gjort sig!

Idag hade jag tänkt att vi skulle tvätta o fixa lite här hemma. Även ta en tur med hundarna men vi får se... M ligger fortfarande o sover!

Haha.. vi blir ovänner när vi sover! Han slår mig med sina armbågar o skickar i väg sina armar rättut i luften så dom landar på mig! Tänk er att vakna av det   så min reaktion (utan att tänka) är att försvara mig så jag skickar ju tillbaka han arm haha... så imorse slog jag tillbaka den så den flög in i sängaveln... O han lite sur.. - Men vad gör du? Haha....

Tur att det inte har tagit riktigt hårt inu för folk hade nog undrat vad vi hittar på med då....


Nellie ställde sig o kräkte precis! O gissa var?! Jo på den vista mattan! KUL!

O när jag kom ut här i morse så har antagligen "Grisen" (Poppe) kräkt i soffan!!! Asså vad fan är det med dom?

Usch.. Poppe har nog ont i magen idag igen     Är rädd att han ska åka på en magomvridning vilket är JÄTTE farligt. Dom dör om man inte får hjälp snabbt! aja.. nu paratar vi inte om det!


Har precis vatt nere o lagt i tvätt =) Duktih kicka =) så nu ska jag äta o dona lite här hemma!


Ha en bra dag så hörs vi sen =)

See ya..   



Grisen i egen hög "person"....... 

 

Av sodertos - 6 november 2011 02:28

Så hemma o hundarna är rastade så nu väntar sängen =)

Blev en god midag o sen kärleksmums på det hos min syster! Mycke goda kan jag medge så ni som inte får några är det synd om hehe...

Vi skulle ju se film med det blev ingen haha.. vi kolla på Så mycke bättre istället. Sen matas ju bebisarna typ hela tiden så man blir ju avbruten, men det gör inget hihi...

nä nu ska jag nog "vila" lite framför tv:n!

Hörs imorgon eller rättare sagt senare idag!




 





Eric


 





Linnéa


 





Olivia

 

 

 




Här har man fullt upp haha...


 


See ya...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards