Alla inlägg den 3 november 2011

Av sodertos - 3 november 2011 21:12

Cykla upp en sväng till min syster o "gratta" bebisarna   Där va Farmor, farfar o mormor på besök!

Dom fick lite små saker till dom små dock inget av mig haha... nä men jag viste inte att vi skull dit idag så hade inget förberätt. Aja.. får ta det en anan dag!

Det va tur att jag cykla upp för det bjöds på smörgåstårta. Min favis...     så det va inte helt fel.

Naww.. lilla Eric hade nog moster-beroende idag. Han somna i min famn men varje gång jag skulle lägga honom i sängen så börja han skrika igen hehe.. dock tyckte han inte om mig när jag byta blöja på honom. Tar ju liiiite längre tid än när mamma o pappa gör det haha.. Aja träning ger färdighet! =)


När jag kom hem va jag sugen på något så jag leta upp lite päronglass hihi.. Fan har hamnat i godisträsket igen! Typiskt!!    Kommer aldrig få nogon slimmad kropp igen det är bara att inse! Well...well... finns väl värre saker här i världen!


Ska nog krypa ner i bingen snart faktiskt. Ska upp vid 8 tiden imorgon så det är lika bra hehe.. Eller ja kan ju va uppe ett tag till    


Haha.. kolla ni på Böda camping idag? Jag gjorde.. rätt så skoj o se vad det finns för typer haha..

Belv faktiskt sugen på att campa själv för jag tycker det är rätt så mysigt =) Föredrar dock husvagn framför tält för där kommer inte alla dju in hihi... äckliga små kryp bläää...


nä nu ska jag mysa lite med mina bebisar...


Natti natt!


Bäbä vita lamm har du någon ull...  


 


Min lilla lammunge haha..


  







Av sodertos - 3 november 2011 13:59

Va nere i källaren häromdagen o kolla runder lite. I 2 av rummen finns det en massa saker som tillhör vår hyresvärd o där hitta jag 2 stora glasburkar med lock som jag blev kär i med en gång! Tänkte att dom passar perfekt i mitt kök =)

Så när han väl va här o fixa lite med huset så fråga jag om dom skulle kastas. Igentligen skulle dom till loppis så jag fick dom. Wiii... så nu står dom nydiskade i köket! Underar bara vad jag ska ha i dom.... 

Har faktiskt planer på att ha kaffe i den ena men vet inte om jag får plats med den på vasken!

Hmm.. ja jag får fundera lite till =)


Ååå.. har vatt duktig nu! Har städat hela lägenheten, dammsugit, diskat, håller på o tvätta o sopat bort löv från bakgården =)

Måste göra d så jag hittar all hundskit haha...


see ya...


 


Av sodertos - 3 november 2011 11:03

Hoppa in i  duschen o dev va typ halv varm. Efter ett tag så blev det jätte varmt o jag stod där ett tag o värmde mig....

Rätt va d va så försvann varmvattnet typ helt...när jag stängde kallvattnet så va det knapt pissevarmt.. brrr...o jag hade precis börjat tvåla in mig! så det blev ett snabbt avslut på den duschen!  


Nu sitter jag i soffan o värmer mig hehe... 

Av sodertos - 3 november 2011 09:55

Idag fyller bebisarna 1 månad! Grattissss...  


Hmm.. måste nog ta en tur med dammsugaren i lägenheten idag! Fan vad här är grusigt...

Blir nog inget stan idag men imorgon blir det hehe... ska på en fika med en kompis o sen får man väl börja leta paket till mammsen som fyller 50 snart!   O vad ska man köpa?

Ååå.. nu vill jag åka in till malmö o shoppa =) är så mysigt att ta tåget in o sen får man sitta o trängas på en massa kassar påvägen hem hehe.. är ju dax att börja julklapps köpen snart tycker jag!


Nä nu har jag inte tid att sitta här. Plikten kallar som hemma fru haha..


See you later....


   

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards