Alla inlägg den 19 november 2011

Av sodertos - 19 november 2011 16:59

Japp nu är jag tillbaka igen    

Vi va ju iväg igår så han inte blogga riktigt hehe...

Satt heeeeellla dagen i soffan igår...kolla först på tv o sen youtube =) Älskar o sitta o lkolla smink tips m.m där! Mank na faktiskt lära sig rätt så mycke hehe...

Efter jag hade suttit där ett tag så blev jag själv sugen på att sminka mig så jag börja göra mig iordning... Locka faktiskt mitt hår =) eller ja lockorna gick ur en del så blav en bladning mella lockigt o vågit hehe.. men det blev väl bra! M godkännde det så ;)


Här har ni sakerna som lilla Livia fick av oss igår =) dock hade hon redan bodyn så den får bli utbytt till något annat hehe...


 


Så söta så... 


Mamma fyller ju 50 imorgon!! Gamla tanta haha... nä nara skoja! Vi har lite överraskningar till henne men kan inte skriva vad! Ni får reda på det imorgon ;)

Så nu är vi samlade hela bunten ute hos päronen... Har precis fikat lite o jag är sååååå.. JÄVLA MÄTT!!

Fan vad jag ska kränga!!

HAHA.... Min syster o hennes sambo trodde inte på att jag våga ta en stor tugga leverpastej....Men vadå?! Det är väl inget så jag tog en haha... mamma blev så äcklad så han fick gå där ifrån haha... jag tyckte inte det va så farligt. Lite starkt eferåt bara hehe... 


Ja ni ser ju mina tandavtryck =)


   


Kan ju berätta att det smakar leverpastej var gång man rapar nu haha...


Nu ska jag hälla mig lite på soffan innan jag spyr.....


   



Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards