Alla inlägg den 22 november 2011

Av sodertos - 22 november 2011 21:42

Så ja. Nu har jag krupit ner i min soffa o hält upp lite glögg  

Haha.. fråga precis M om han hade hält lite stärkelse i min glögg för den känndes stark idag haha... men han neka så jag får väl tro honom  


Gick bra att passa bebisarna idag! Man blev lite nerkräkt men kom bara lite på byxorna. Ja o sen kissa Eric mig i näven haha.. aja bara lite bebiskiss. Värr va det för mamma för Eric låg på hennes bröstkorg o sen spydde rakt ner i tröjan haha.. o det va inte den lilla uppkastningen! Blääää.... Tur att det bara är lite mjölk hehe...




Här har ni kräkmonstret....




Ser snäll o lugn ut men ni skulle bara veta haha....


Nä dom är faktiskt snälla av sig =) För det mesta   

Nu blir det lite tv...

See ya... 

Av sodertos - 22 november 2011 18:05

Ja det börjar väl bli dax att handla julklappar.

men det svåra är att komma på saker till folk..

detta året vet jag inte om det blir så mycke julklappar för min del =( o jag som älskar att ge saker till folk!

Det får väl bli något till både min bebisar o trillingarna =) för övrigt så får vi se vad spargrisen säger!


Någon som har några bra julklappstips? dela gärna med er så lägger jag upp detpå bloggen sen så andra med kan få tipsen =)


Sorry att det inte blir några bilder men sitter inte vid min dator =(


  

Av sodertos - 22 november 2011 15:43

Sorry men jag tänker inte ändra på  mig bara för att någon misstycker!!

jag vet att jag har massor av stavfel men det är inget jag kan hjälpa!

jag har haft problem med stavning o läsning hela mitt liv o kan tyvärr inte göra mycke mer än mitt bästa!

Så stör det dig att jag stavar fel?! SLUTA DÅ LÄS MIN BLOGG!!!!


Så nu har jag fått det med sagt! Över till något annat!


Sitter hemma hos min syster nu, ja hon o sambon är ju iväg som sagt så jag o mamma är barnvakter idag hehe...

Just nu ligger dom små liven o sussar så sött hehe... Men jag får säga att det sprakar rätt så mycke där borta i hörnan hehe.. får hoppas på att det bara är luft   


Usch.. känner mig lite konstig idag =( mår illa o har ont i huvudet. Kanske sitter en fis på tvären här med haha...

Nä skämt o sido...


hmm.. vet inte vad jag ska skriva riktigt idag. Huvudet funkar inte riktigt som det ska   

aja vi får höras lite senare!


Haj po...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards