Alla inlägg under februari 2014

Av sodertos - 1 februari 2014 19:16

Nu har jag testat att andas in helium.
Man låter faktiskt rätt så rolig haha...
Blir nog mer i framtid :-)
Synd att behållaren tog slut så snabbt bara..
Men det finns ju nya i affären...

Är hemma hos päronen nu. Ska bara ta det lungt o kanske titta på melodifestivalen.

Hitta tyvärr inget täcke till Nellie så får väl beställa ett på nätet istället :-/
Det fick bli en hel del godis o en liten mjukis krokedil som Nellie ska få när hon fyller år!
Hon fick den jäääätte långa krokedilen från Ikea när hon fylla 1 år o den lever inu.
Tycker faktiskt att deras mjukis djur håller bättre än dom man köper i djuraffärer ( ett litet tips ;-) )

Ska ni förresten till Mobilia i Malmö o tycker om djuraffärer så kan jag rekommendera den som ligger där. Dom har mycke saker :-)

Hitta även en laxfärgad blus med guldknappar. Har letat/tittat ett tag på sådana men inte hittat någon som sitter snyggt. Men idag slog jag till :-)

Nä man får väl gå o va lite social...

see yaa...



(Ser lite blek ut på bilden)

Av sodertos - 1 februari 2014 12:27

Ja då va man i malmö :-)
Får vi hoppas på att man hittar något skojsigt att handla med..
Måste ha en present till min lilla tös o nya vinterskor skulle jag med behöva.

Nä nu är vi snart fram så vi får höras sen..
See yaa...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards