Alla inlägg under maj 2012

Av sodertos - 17 maj 2012 15:15

Japp lova ju er bilder från folketspark i Malmö... Så här kommer en del men kommer fler sen =)


 



 


Giftiga ödlor =P



 


Den här krabaten hade precis fixat lunchen =)



 



 



 


En till som va hungrig!



 


Ser knapt värkliga ut =P



 


Fick bara se en groda =(



 



 



 


Och apisar va där med =)



 


 



 


Den va inte liten om jag säger så =)


Ja dessa får räcka sålänge så kommer fler sen...




See yaa.... 

 

 

Södertös

Av sodertos - 16 maj 2012 13:11

Ja sorry att jag inte har lagt upp bilderna från Malmö inu.. men har haft fullt upp typ. O denna veckan jobbar jag nästan var dag så inte så mycke tid över.. men dom kommer! LOVAR...

Hehe... ni får nöja er med att gå tillbaka o kolla o läsa gamla inlägg sålänge så hörs vi när jag har lite mer tid =P




See yaa...

 

 


Södertös

Av sodertos - 12 maj 2012 19:57

Ja då har man vatt i malmö idag :) blev en runda i folketspark o kollat på en massa djur hihi... Trevligt trevligt! Blev en del bilder med men dom kommer i ett senare inlägg..Då va det crusing i Ystad idag... Vett i fan om man ska ner... Kallt o jävligt! Jaja.. Vi får väl se..Har ju någras cider kvar så man kanske ska pimpla i sig någon sen :pNä minsan o dag... Här har inte jag tid att sitta...See yaaaa.... :D

Av sodertos - 11 maj 2012 15:12

Ja då va det snart dax att köra tillbaka till jobbet för sista passet innan helgen =P ska bli skönt att få hålla helg sen!

O Hulliganerna har precis åkt ut till päronen så det blir lungt o skönt =D

Blir nog lite film mys o cider sen ikväll.. måste ju fira in helgen hehe...

Nä nu måste jag dra...


See yaa...

 

 

Södertös

Av sodertos - 10 maj 2012 18:14

Ja då va denna dagen med avklard.... Dom här 2 dagarna på jobb har gått fort, men beror nog på att vi har gjort saker typ hela dagen hehe... Nu är det bara morgodagen kva o sen är det helg =D wiiii... gäller att man passar på o vila upp sig för sen nästa vecka ska jag hoppa in o jobba fler pass så man lär väl va helt slut nästa mån =/

Men men.. man får ju tänka på pengarna hehe...  


Nä nu ska dogisrna kissas så vi hörs....




See yaa... 

 



Södertös



Av sodertos - 9 maj 2012 18:59

Dom visa precis vad som ska komma på BB ikväll... Då sitter Marcelo o säger... Är flugan så dum så han sätter sig i min mjölk så ska jag fan dricka upp han...

Hmmm.. undrar vem som e dummast!!


Ååå... nu börja det åska =D wiii... tycker om när det blinkar o smäller litta hehe...




See yaa....

 

 

 

Södertös

Av sodertos - 8 maj 2012 17:11

Jag hade en låt på huvudet imorse.... Flickor talar om kärleken......

Detta i sin tur fick mig att fundera på........


Vi tjejer vill ju ha romantik.. Vi tycker om när kararna kommer hem med blommor, ger oss komplimanger eller gör något annat mysigt! Eller jag dom flesta.. jag kan ju inte tala för alla hehe...

Men iregel brukar det ju va så... o skulle nu killen va dålig på detta så gnäller vi!

MEN är vi så jävla bra på det själv? Jag tror faktiskt inte det! Jag menar hur ofta hör man att en kvinna/tjej har gjort något romantiskt för sin kille? Ja jag vet att vissa gör det... men om man ska titta på det stora hela så tror jag inte vi töser är så jävla bra på det!

Känns lite som vi har lämnat över den biten till killarna... =/

Eller vad tror ni?

Eller är det bara jag som är så jävla kass på det o intalat mig själv att det är så överallt? haha...


Fast sen är det ju så att romantik eller kärlek kan ju visat på många vis.....

Allt handlar inte om fina midagar, tända ljus, gulliga saker m.m det är bara ett plus i det stora hela =P hehe...

Kärlek för mig är att man känner sig som prio 1...

Känner sig respekterad på alla plan...

Den andra ska även älska dina "skavanker"

Ärlighet är också en sak som jag sätter väldigt högt upp... Fast sanningen kan göra jävligt ont så är det bara en liten del av vad det kommer att göra sen när sanningen kommer fram....

Att va trogen ser jag som en självklarhet! Är man otrogen så älskar man inte personen man är det mot anser jag! Man vill inte såra någon man älskar!

Man ska finnas där även i dom jobbiga stunderna...

Kanske låter konstigt men rättvisa är också en sak som är viktig...

Man ska även kunna känna sig "liten". Ibland behöver man någon som "tar hand" om en för en stund, man behöver en axel att luta sig mot o då ska den finnas där!


Ja man skulle ju kunna göra denna listan hur lång som helst men dessa är väl något jag tycker är viktigt i ett förhållande, Ja för min del då... jag vet ju inte vad ni tycker är viktigt i ett förhållande...


well well... ja hur kom jag nu in på detta? ja just det låten... inte för att jag vet om den har med detta att göra precis men ni vet tankarna vandrar lätt iväg haha....


Fattar inte varför man har den på huvudet... den är inte en specielt bra aja här har ni den =P




See yaa....




Södertös



Av sodertos - 5 maj 2012 19:18

Tänk.. tänk...tänk...


Fan har värsta hjärnsläppet.... Har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva om =/

Är jobbehelg för mig med så händer inte så mycke iheller =( Well well....


Nä lite dippa hade vatt gott nu!!


Nä fan återkommer när jag har något vettigt att skriva....


Ha d förjävligt!! För det ska INTE jag MOHAHAHAHA....

 


 

Södertös







Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards