Alla inlägg under juli 2013

Av sodertos - 31 juli 2013 06:14

Har fått ca 3-4 timmars sömn inatt!
Har vaknat från o till hela tiden o huvudvärken har hela tiden bankat på dörren!
Jävla skit!!

Mitt underbar hjärta har kört till jobb nu fast jag hade hellre haft honom här i sängen hos mig!
Är riktigt trött men funderar faktiskt på att hålla mig uppe för det är faktiskt rätt skönt att va uppe tidigt :-)
Ja vi får se vad händer... hehe...

God morgon förresten!
Hoppas ni har sovit bättre än mig!

Av sodertos - 30 juli 2013 22:30

Fan... har mått lite si sådär idag :-/
Va ju på Emporia innan idag o när jag gick in i ett provrum så blev jag yr, mådde lite små illa o blev jätte varm.. bara sådär!
Kändes som om jag hade feber eller nått..
samtidigt kände jag hur huvudvärken börja krypa på...
Fan måste ha något o dricka tänkte jag, så jag kan ta en värktablett.
Fick ju gå där ett tag till så tabletten hann värka...
Gick bra att köra hem sen men nu har jag ont i huvudet igen :-(
Sen är det en konstig sak med mitt ben..
Eller ja mest foten o lite i underbenet.
Det känns precis som om blodet stoppas.
Ni vet när man stasar åt o det börjar kännas varmt o lite små pirrande innan foten sommar?!
Det konstiga är att jag får detta fast jag inte stasar...
Kan komma när jag sitter med benen rakt ut, sitter vanligt, står eller ligger...
Men det går bara dit till den kännslan så foten somnar aldrig riktigt...
Skit konstigt!! :-/

Aja.. nog om sjukligheter.
Har finderat lite på det här med min vikt...
O jag tror faktiskt jag ska försöka ta mig nertill 57 kg. Blir nog tufft men det ska gå!
Det är ju svårare att bli av med kg nu eftersom jag inte har så mycke överflöd längre.
Sen har jag hamnat i en kräng period med så måste få stopp på det.

Nä... lite bok till (snart utläst) o sen nanna kudde!

Natti natt....


Av sodertos - 30 juli 2013 13:27

Jag har kommit till himmelriket!
Frozen yoghurt (smakar GLASS!)
Här på Emporia finns det ett ställer där dom bara säljer sånt....
Man tar själv o sen vägs det i kassan :O
10 olika "glass" sorter o 70 olika topping!!!
O HERRE GUD!!!!

tog choklad, päron o cocos smak på yoghurten o sen frukt o ett par marabou bitar som topping!
Jag har hittat mitt drömställe :-D

Av sodertos - 29 juli 2013 14:14

Har jag seeeeemester!!!
Herregud vad skönt... Nu ska jag göra sakersom jag vill o inte måste hela tiden.
Trött att va alla till lags hela tiden... så nu ska kag baaara tänka på mig själv o min underbara sambo :-D

Av sodertos - 28 juli 2013 23:09

Japp nu blir det bingen men ska läsa lite först... faktiskt en rätt så bra bok o lite äcklig! Jag har bara kommit halvägs så kan inte riktigt uttala mig inu...

Natti natt..


Av sodertos - 28 juli 2013 19:18

vad trött jag är!!
Blev en tur till stranden idag med o vilka härliga vågor det va :-D
Har badat massor så jag har lock för öronen haha...
O massa skräpmat har det blivet idag med
jaja... skit samma va riktigt gott o jag har ett sånt sug nu som man brukar ha 1 gång i månaden hehe.. så jag förlåter mig själv där lite ;-)

Mannen min sa till mig häromdagen att han inte tyckte att jag skulle gå ner mycke mer nu... skönt att hör o även bra att veta.
Så jag får se hur det blir med min vikt nu.
Jag vill nog ner liiite till så jag kan kränga en dag o ändå hålla mig under 60 kg
så 57-58 kanske?!
Just nu tror jag min kropp går lite plus minus noll.... jag kränger mer än en dag i veckan men rör lite mer på mig så det händer nog inte så mycke just nu.
O jag tror helt ärligt inte min kropp vill bli mycke mindre..
Aja... lite till... inte ge upp nu :-)

Av sodertos - 28 juli 2013 08:19

God morgon på er!
Usch... vad jag är trött!
Låg heeela dagen på stranden och sen fira vi min syster igår.
Därför dålig uppdatering...
Idag vet jag inte vad vi ska göra, hänger väl på vädret.
Vågen visar 60, 00 kg... tycks hålla mig där omkring.
Aja.. vi får se hur jag liger till imorgon när det är invägning på BOL.
Man skulle haft invägningen på fre istället... för man är duktig i veckorna o sen till helgen äter man ju lite mer gott vilket syns på vågen men man väger ju inte så myck...
Nä om man skulle vila liiite till innan hundarna ska ut.

www.sodertos.bloggplatsen.se

See yaa...


understruken text

Av sodertos - 26 juli 2013 19:18

Blev en tur till havet nät jag slutade.
Skönt med ett kvällsdopp när man stått o svettats på jobb hehe..
Nu blir det fredagsmys med hjärtat.
Han dka käka pizza o jag kebabsallad
mmm...

Stegräknaren visar nästan 11.000 steg
8, 1 km och 263 kcl
ja alltid nått o dagen är ju inte slut inu ;-)

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards