Alla inlägg den 1 november 2011

Av sodertos - 1 november 2011 19:30

Snart börjar programmen... det tråkiga är att internet inte når upp till den sidan av huset så jag kan inte blogga där ifrån =(

Så jag tänkte att jag skriver god natt nu till er istället för som sagt sen sk jag krypa ner i bingen för mig själv! Skönt att slippa ojuden med där hemma. Nä jag menar inte min sabo haha... utan  


åååå... jävla sötsug! Har kommit in i det träsket igen! Är så jävla söt sugen.. Fan! Aja...


Nä ntatti natt...


  

Av sodertos - 1 november 2011 18:30

Känner mig konstig idag.. helt ner o lätt irriterad som fan! Man vill typ bara krypa ner i en säng, framför en tv o bara ligga i sin ensamhet! tror det blir en sån kväll sen är ju både Äntligen hemma o house på 4:n idag =) så det kan nog bli rätt så bra!


Hur mycke snö tror ni det kommer iår? Lika ycke som i fjor eller mer? DOm har ju sagt att det ska komma mycke i år med JIIIPPPIII... Tycker det är skoj att det händer saker o inte samma gamla tråkiga vardag!

O hoppas att julen är riktigt vit. det får gärna snöa lite med =)


Har ni förresten kommit på vad ni önskar er i julklapp? Jag har väl kommit på ett par saker men bara 1 av dom går att uppfylla hah...


Well.. well..


See you later!


 




Av sodertos - 1 november 2011 15:37

Då va AF avklarad! Ibland undrar man vad man gör på dom träffarana igentligen. Visserligen lärde jag mig något hehe..

Nu har jag även kommit ut till päronen. ska klippa en hund imorgon så stannar här inatt. Rätt skönt faktiskt. Skönt att komma ifrån stan lite!


Usch.. jag är på ett sånt dåligt humör idag! Tänder på alla 4 för ingenting! Tycker synd om alla dom som kommer i min väg.

Nä nu är det matdax för bebisarna...  

Uppdaterar mer sen!


see ya...

Av sodertos - 1 november 2011 11:52

Fan vad jag hra blivet dålig på att blogga!! Men det händer eller rättare sagt det dyker upp saker haha..


Va ju en liten tur på stan igår o fika med min syster o hennes följe. Sen vill hon ha hjälp med bebisarna så jag följde med dom hem. Va inte hemma fråns lite över 23.00 inatt så det va bara att krypa ner i bimgen.

Kl 07.00 börja dom borra o ha sig i huset (dom renuverar gavlen på utsidan så det ska hålla värmen+ att vi ska få nya fönster) Så här går INTE att sova. Ha tv:n igång nu när jag skriver men jag hör fan inte vad dom säger haha...

Aja.. blir nog påronen sen ikväll så jag tror att jag stannar där inatt så man får sova!


Idag har jag reda hunnit handla mat o vatt ute med vovarna =) ska snart upp på arbetsförmedlingen... not funny! men det måste ju göras! Någon som har ett jobb till mig kanske? haha...


nä vi hörs lite senara!

 


   

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards