Alla inlägg den 9 november 2011

Av sodertos - 9 november 2011 21:53

Tror faktiskt att jag säger god natt redan! Känner mig rätt så trött o bätre att komma upp imorgon =)

Ska gå o tvätta av mig sminket med mina nya saker snart o sen krypa ner i soffan. Tycker faktiskt det är roligt att fåtvätta av sminket nu när man har nya saker o kanske får en bättre hy =)


Hmmm.. undra vad man kommer drämma om inatt... det kan ju dyka upp vad som haha.. en natt drömde jag om rosa kaniner som åt polkagrisar haha....

Ja vi får se va det blir. Bara det blir något trevligt  


Natti natt...


   

Av sodertos - 9 november 2011 20:45

Så nu är vi hemma igen =)

Jag o M har vatt o hälsat på ett par goda vänner i tomelilla idag! Mycke trevligt hehe...

Jag handlade med mig ett bröd o ostbullar som vi skulle fika på hos dom. Fan vad jag KRÄNGDE! Åååå... älskar mackor o specielt bullar.. skulle lät kunna leva på det haha... Mamma har alltid sagt att jag är en riktig mackeunge. För så fort vi skulle äta något som jag inte gilla där hemma så tog jag mackor istället när jag va lite. Ja det kan jag ioförsig göra nu med    Farligt, farligt...

När vi sen skulle äta kvällsmat (köpemat  ) så va jag inte hungrig för jag hade krängt som fan innan haha...

Jag tog en kycklingsallad men orka inte äta upp den så tog den med mig hem istället =)

Usch.. är fortfarande jätte mätt bläää....


Det som ser ut som maskar på bilden är ost kom jag fram till när jag smakat hehe...


   



Nu sitter jag i min härliga soffa o kollar på Bonde söker fru. =)

Tycker faktiskt det är ett rätt mysigt program..


Well..well.. hör sen =)

Av sodertos - 9 november 2011 16:38

Sorry att jag inte har uppdaterat något idag...  Somna sent, vakna sent o sen va det raka vägen till Tomelilla.

Men ska uppdatera mer sen ikväll när jag kommer hem =)

Va trevligt med lite fler läsare igår så det får det gärna förtsätta med hihi..

Ha det så bra så länge så hörs vi ikväll...


see ya..  


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards