Alla inlägg under september 2012

Av sodertos - 29 september 2012 16:47





 

Av sodertos - 27 september 2012 21:48

Ja det va ett jävligt bra tag sen jag skrev här.... Men det är väl så när man har annat för sig hehe...

Funderar på att ta bort allt gammalt! Det är ju inte mitt liv längre så varför ska det finnas med?!

Hmmm... ja ska nog kolla upp det. Man kan kanske plocka bort dom inläggen som jag inte vill ha längre.

Aja skit samma!


Usch.. har åkt på en jävla förkylning =( Det har gått ner o satt sig som hosta med o det brukar jag inte ha!

Va på utbildning i Malmö nu tis-ons o jag trodde jag skulle dö! Fan vad man blir slö av en förkylning!

Aja.. börjar kännas lite bättre nu så hoppas på att det är på bättringsväg    


Ååå.. händer en massa saker nu i mitt liv! Kul kul kul... Håller på med lite inredning här hemma, vilket jag älskar! Vill bara vända upp o ner på allting på en gång så man kan få det snyggt o klart men det går inte   ååå...

Hatar o vänta på roliga saker!! Lika dan t om någon säger att dom har en överraskning... då håller jag på att gå i taket om jag inte får reda på det med en gång!


Jag har förresten  kommit på en sak med mig själv! Jag har förändrats en hel del från förr... Jag oroar inte mig i onödan längre. Inte en massa tänk om...! Nä tar tag i problemen när dom kommer istället mycke bättre, så slösar man inte en massa tid o energi i onödan!

Jag är lugnare med.... Vi tar denna dan ti ditta =) hehe...


Nä dax att kissa hundarna!



   


See yaa....






Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards