Alla inlägg den 5 november 2011

Av sodertos - 5 november 2011 17:04

Ja då får man väl börja resa sig ur soffan. Ska strax köra päronen till en fest o sen hämta dom inatt.. segt men klart man ställer upp!

Ska kör upp till min syster så länge o äta lite =) Tänkte kolla på Friends with benefits med Justin Timberlake!


Nä får fixa till mig nu!


See ya...


 

(bilden tagen från google)


Av sodertos - 5 november 2011 15:04

Blir nog en myskväll hos min syster! Vet inte om M ska med men det hoppas jag =)

Tänkte kolla film o laga mat tillsammans som vi brukar haha..


Ja annars så har väl inget nytt dykt upp..


tralalala..trallaaaa...


Nä nu blir det makaroner =) med kleck o oooost mmm...


Hör sen   

Av sodertos - 5 november 2011 13:34

Där va stängt! Snyft.. 

Jag får väl hitta på något annat.. är såååååå.. uttråkad! Kanske måla mina naglar? Men det är så tråkigt för man måste sitta stilla!

Well well vi får se vad jag gör...

Hör sen! 

Av sodertos - 5 november 2011 12:59

Tänkte bege mig en runda ner till Silverhome   hon har tydligen lite nya saker där nere så måste ju kolla in det hehe.. 

Åååå.. är så sugen på att fixa här hemma! Men är så satans dyrt med chabby chic om man ska köpa det färdigt. Man kan ju måla själv med som jag hade tänkt göra men man ska hitta möblerna med!

Hitta en hylla so mahde blivet perfa här i tv-rummet. Men den va såld när jag ringde på annonsen   Jävla skit...

Fan vill ha bort M:s fula datahörna. Han vill det själv med men inte jätte lätt att hitta ett vitt skrivbord som kan svälja hans dator för den är GIGANTISK! Jag undra varför inte datorn kan va lika liten som en externhårdisk men då bara skratta han åt mig o sa att hans blabla..kort va lika stort som en sån bara! Men ååå.. hur ska jag veta?!  


Jag kan ju börja med att måla om mina naglar! eller vad tycker ni? Haha...

 


Nä måste dra nu!

Hörs senare =)


Pussen hej! 

Av sodertos - 5 november 2011 09:57

God morgon!


Somna vist igår i soffan haha...

Jag o M gick o beställde kina mat   namn namn...

Kolla på en film till det o sen somna jag typ hehe.. fan va riktigt trött igårkväll!

 Aja...

Idga vet jag inte riktigt vad som händer. Ska köra päronen ikväll bara.. men nu under dagen vet jag inte riktigt.

Nä ska gå o göra mig redo nu så ifall det dyker upp något så är man klar =)


see ya..

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards