Alla inlägg den 26 februari 2012

Av sodertos - 26 februari 2012 19:26

Ja nu är jag trött.. hem kommen från jobb o precis ätit kvälls mat =) Hundarna har med hunnit få sig en liiiten rastning!


Jaha.. utröstning i BB ikväll! Vem tror ni åker ut?

Jag vill nog att pratkvarnen eller han det flummet med det stora krylliga håret ska åka ut.

Hon vet jag inte vad hon tänker med.. Hon håller på o tjatar om att hon är ärlig o s¨ger vad hon tycker o tänker blablabla... Men saken är den att hon tänker inte innan hon snackar! Va fan låt andra med få en syl i vädret o tala till punkt! Nä haj o ivaj med henne!

Sen den här killen... jag har typ sett honom..hmm... 1 gång men tycker redan illa om honom. Han svara helt konstigt på frågan om han va arbetslös! Vadå anntingen så är man det eller inte! O va i BB anser inte jag som ett jobb! O sen han ställning o kroppspråk.... nä blääää.....


Hur har er helg annars varit?

min har vatt bra =) Har gått bra o jobba o det känns bara bättre o bättre =D


Nä nu blir det soffan som vanligt hehe...

Imorgon vet jag inte vad som händer... kanske en fika på satn eller nått hihi...



Vi hörs...

 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards