Alla inlägg den 2 februari 2012

Av sodertos - 2 februari 2012 23:26

Japp tänkte faktiskt krypa ner i min sköna säng snart...Ska upp imorgon o passa "mina! små gullungar!

Min syster o hennes sambo ska iväg ett ärende så jag har fått den stora äran att passa 3 bebisar =D

Undrar hur detta kommer att gå haha... skulle inte förvåba mig att det är ett jäkla liv bara för att jag ska va själv med dom! Men dom brukar ju va snälla så förhoppningsvis är dom det imorgon med hihi...


Ja filmen va lika bra som första gången jag såg den! Dock föll det inte lika många tårar men det va väl för att man viste vad som skulle hända! Men lätt man kommer att se den fler gånger...


Nä nu säger jag...




 



God natt....



Av sodertos - 2 februari 2012 20:37

Ja som ni vet så har jag ju färgat mitt hår idag.... =) o det blev bra! Skönt att få lite ordning på det igen o slippa att ha en död råtta i hårbotten haha...

Jag pass även på att klippa till min lugg lite =P Den va ju långt under ögonen nu haha... Men jag lär väl ångra mig sen igen... e så satans drygt att hålla på med den tycker jag. Visserligen är mitt hår rakt så jag slipper ju hålla på o platta o så men den delar ju sig o sen är det typ i vägen!

Aja... vi får se hur länge detta varar nu haha... Slutat alltid med att jag börjag sätta upp den o sen helt plötsligt så är den jätte lång =)

Men jag vet inte riktigt vad jag skulle ha om jag inte har lugg för jag tycker inte att jag passar i snedlugg... har så hög panna så snyggare med vanlig lugg att gömma sig bakom haha...

Hitta förresten en snygg frilla i en tidning idag...



 

Vad tycker ni?



Tycker det är riktigt snyggt på tjejer med kort hår OM dom passar i det =)

Denna frissan tyckte jag va rätt så snygg faktiskt o samtidigt lite ellegant ;)


Aja... så här blev jag idag... Ja ingen jäte förändring precis...


 


Tyvärr så får ni nöja er med en ofixad Södertös men men bättre än inget! Eller?!

Ser för  jävlig ut men håret blev bra =)


  



Ooo.. ja just det! Ikväll går det en svin bra film! Såg den för ett bra tag sen o nu har det kommit ut på tv!

"Allt för min syster" Heter den! O har ni inte sett den... SE DEN! Både jag o M satt typ o böla när vi såg den sist!


  

(bilden tagen från google)


Går kl 21.00 ikväll på Sjuan!





Vi hörsss...





Av sodertos - 2 februari 2012 13:15



Sitter hos söstre min nu o ska mata bebisarna =) Sen blir det att färga håret hihi.. men ni får inte reda på vilken färg inu ;)


 

 

Hörs sen....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards