Alla inlägg den 10 februari 2012

Av sodertos - 10 februari 2012 21:00

Jag jag skulle ju återkomma o berätta om min går dag hehe...

Bärja med att jag fick sticka ner på stan o köpa mig en ny vinterjacka! Känns ju så där när man igentligen vill lägga pengana på vår kläder eller inredning istället =/ men men... måste ju ha en!

Aja... Sen åkte jag upp till min syster o passa bebbarana en liten stund. Sen kom mamma o då åkte vi till Tomelilla för hon sulle klippa sig, Å så klart belv det "Boan" sen ;)

Hitta en massa inredninsaker jag vill ha.... Men bösen sätter ju stopp nu när man inte har jobb.

Men mamma va så snäll o köpte en sak till mig =) En  "donna"

Har vetlat ha en sån länge men inte hittat någon snygg till ett vettigt pris! Men nu så =)



   

Så fin så =)





Hitta även lite hjärtan i olika former...


   

Dom låg såhär 4 o 4 Fanns en annan sort med men dessa va snyggast =)




Ja just det! Kommer ni ihåg Tussen? Mitt nya husdjur som inte behöver mat eller bli rastad?

Jag lovad ju att visa bilder på honom...   





Arne

   



See yaa...


Av sodertos - 10 februari 2012 14:56

Dom ringde mig o villa att jag ska gå berdvid på det jobbet som jag sökte nu sist! wiiii..... =)

Det är ett jobb som personligassistent. Jag träffa brukaren i tis o i ons ringde dom o sa att hon vill träffa mig igen =) Så nu ska jag gå bredvid... så vi får hoppas att det  går bra o jag får jobbet!

Hihi...


Vi hörs lite senare för nu har jag lite att stå i    

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards