Alla inlägg den 3 februari 2012

Av sodertos - 3 februari 2012 23:38

En film o lite lek i PS o jag är på bättre humör....  

Min hund pissa i soffan bara så där så min bägare rann över då...men jag menar vems hade inte gjort det?

Saken är den med att han hade vatt ute typ 40 min innan enligt min sambo (jag va inte hemma då) Så tycker det är lite konstigt att han pissar en hel sjö då?!!

Han har gjort det ett par gånger innan men jagtycker det är konstigt för det kan gå låååång tid mellan gångerna så känns inte som det skulle va något fel på honom!

Någon som vet hur man lär en "gammal" hund att säga ifrån när han vill ut?

Tycker det är jätte jobbigt... han är värkligen smart o väldigt lättlärd MEN han har aldrig lärt sig av någon anledning att säga ifrån när han är nödig så det bara kommer...

Jag har försökt lära honom att ringa på ringklocka o det kan han men han fattar inte att han ska göra det när han vill ut utan gör det även när han är hungrig eler vill något annat. Han gör det även bara när han är uppspelt... så jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra! Så alla tips är varmt välkomna =)


Jaja... nog om detta...

Som sagt satt o lekte i PS... o man kan ju inget annat än att bli glad när man ser dessa gullungar...



  

                                       Linnea




  

Oliva




  

                                                  
                        Eric


"Mina" underbara gullungar....

Ja jag passa ju dom en stund i förmidags   Gick faktiskt bra...

Va väl lite små pip men gick snabt över igen hihi...

Blev en tur ner på stan sen. Va tvungen att lämna tillbaka den ringen jag köpte förra helgen för den hade tappat en del färg på bara en kväll... så det blev pengarna tillbaka. Får hoppas att det dyker upp något liknande för jag gilla verkligen den ringen  

Aja... blev lite andra skaer inhandlade...Ett puder, ögonbryndpenna o sen Sun Silks nya torrschampo som ska ge volym med . Undrar om den är bra.... Ja vi får väl se. Va extrapris på den så tänkte att jag skulle passa på o testa den hehe...


Nä nu börjag det dra i tittorna så jag somnar nog snart på soffan...  



Så natti natt...


Av sodertos - 3 februari 2012 20:03



Fan vad irriterad jag är för tillfälligt!

Allt är bara skit!

Både det ena o det andra går emot en... ååå... palla tjata om allting om o om igen!!!

Nä blir nog inget mer uppdaterat idag för jag känner inte alls för att skriva!

Hoppas på en bättre dag imorgon!


Vi hörs...

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards