Alla inlägg den 5 februari 2012

Av sodertos - 5 februari 2012 18:45

Precis hem kommen från päronen... o gud vad jag är trött!! Somna kanske lite i 3 igår o sen upp 8.30

Va ju inte riktigt sugen på att gå upp när kl ringde imorse!

Efter alla måsten hos päronen så somna jag gott på soffa ett tag hih... sem va det dax för kvällsmat.

Det bästa med att va där ut man slipper laga mat själv haha...

Som sagt nu är jag hemma igen o tänkte ta mig en dusch så jag kan bli en människa igen istället för ett troll!


Ååå... på onsdag fyller M o Nellie år! =) M vet jag vad jag ska ge men inte Nellie... ska se om jag kan hitta enn y boll till henne.. annars så får det bli godis eller nått hehe... ja vi får se...


Nä nu måste jag dra...


Ha d... ;)

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards