Alla inlägg den 25 februari 2012

Av sodertos - 25 februari 2012 21:28

Japp.. nu har jag suttit o tittat på nääästan hela melodifetivalen. Täkte att jag skulle höra låtarna så jag hde något att prata om imorgon! MEN... fast tv:n är igång o volymen spidad så har jag lyckats hör kanske 3 låtar!!

bra jobbat Erika... snacka om att man kan stänga av öronen då!


well well.. har nog inte missat allt för mycke! Brukar ju inte va några bar låtar såå...

Vad tyckte ni om dagens låtar?

Ja nu säger jag inte detta för att han är nogon flickidol men Dannys va helt ok.. o sen hon Hanna va också helt okej.

Sen va där en tjej till som hade en lite lugnare låt o spela gitarr (glömt vem det var, eller ja lyssnade inte hehe..)

Den va också bra! Men jag lär väl inte höra fler för inget jag följer o tycker det är rött tråkigt faktiskt!


Nä nu blir det.........Natti natt!

Av sodertos - 25 februari 2012 19:20

Japp denna kväll får jag mysa för mig själv i soffan! Ja jag harju 2 av 3 hundar här så helt själv är jag inte hehe...

M är taxi ikväll o Nellie min lilla plutt är ute hos mormor o morfar för att få lite egentid!

Tycker hon har verkat lite deppig på sista tiden så vi bestämde att hon skulle få lite egen tid där ute   

Dock kom jag på i går att hon kanske bara spelar deppig för hon vet att jag ger henne uppmärksamhet då?!

Aja.. nu är hon där ut så får vi se om det hjälper     


Kvällen blir lugn... blir bara soffan för min del för jag ska ju jobba imorgon med! Men sen är jag ledig ett par dagar till hehe...


O Ja jag va på Ohlssons Basar idag när jag hade lunch.. hitta lite saker... 2 ljusstakar o en hyllsak haha.. svår att förklara så jag får visa bilder sen   


Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan tror jag....



See yaaaa...

 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards