Alla inlägg den 4 februari 2012

Av sodertos - 4 februari 2012 21:51

Ja idag har vbi vatt o åkt skridskor =) Är faktiskt riktigt roligt!

Dock är man inte världsmestare på det men fram kommer jag hihi...

Va riktigt skönt att va ute idag... Kallt som attans men solen sken o det var vindstilla så det kunde ju inte bli mycke bättre =)

Vi hade lite fika med oss ner med o grann-frun hade med sig en engångsgrill så dom grilla korv mmm.....


Haha... har även skaffat mig ett nytt husdjur... Tussen kallar jag den! Hitta den ute på isen så den fick följa med mig hem =) Så nu bor den i en av mina Shabby chic burar hehe... Faktiskt väldigt snäll o säger inte ett ljud!

O mat o vett behöver den inte iheller o det i sin tur innerbär ju att det inte behöver gå på...... 

Ska visa bild på den sen men inte idag hihi...


Nä nu ska jag åter gå till våran "mys" kväll....



See yaaa....


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards