Alla inlägg den 8 februari 2012

Av sodertos - 8 februari 2012 23:00

Ja då va det färdig firat av våra kallasbarn idag! Mycke trevlig kväll tyckte jag     O Mammsen tyckte jag hade fått så fint hihi... värmer alltid att höra     

Är så tråkigt att tiden ska gå så fort bara... Aja.. ska upp o passa mina små systertroll imorgon igen så får ju träffa dom då    O sen ska jag , mamma, syster o Eric åka med mamma när hon klipper sig så blir en liten utflykt hehe...


Ååå... är såååå.. mätt! Åt Taco till midag o sen marängswis (igen) haha...

O nu ska jag hoppa ner i soffan till min smabo o tycka lite synd om honom för han är nämligen både förkyld o har ont i ryggen! Nawww.. stackare...   


Nä nu säger jag ....



Natti natt...

 

Av sodertos - 8 februari 2012 17:02

Ja har haft fullt upp hela dagen! M o N fyller ju år idag! =) Grattis mina Smultrontroll ;)


Hade satt kl på 08.00 men låg kvar en stud o drog mig... Men jag hann inte mer än stänga ögonen så blev där ett jävla liv i källaren! Det vissar sig att dom ska byta varmvattensberedaren =O VARFÖR IDAG?!

Ja vi hade ju inget vatten som ni kanske förstår... Så min städning fick ju vänta. Blev en damsugning bara...

Jag tänkte att då gör jag mina ärenden iställer o hoppas på att vattnet är tillbaka tills jag kommer hem.

Sticker ner på loppisen o fyndar lite ramar, sen vidare ner på stan... Går igenom lite affärer o traskar sedan hem igen!

Som tur är så hade vattnet kommit tillbaka då men fanns bara ISKALLT! Brrrr...

Ja så det va att städa toaletten i kallvatte =/ men men... det blev rent.

O Eftersom det inte fanns varmvatten försvann ju värmen med... så nu är det fullpatte på elementen o tända ljus!

Nu är hela lägenheten städa o maten är på G så nu väntar vi bara på folket =)

Ja jag har även lyckats med att ta itu min jacka =/ Min enda vinterjacka! Typiskt!


Nä ska återgå till pig-arbetet igen!


See yaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards