Alla inlägg den 22 februari 2012

Av sodertos - 22 februari 2012 22:02

Jag nu blir det BB o sen blir det bingen....



 

så....



Natti natt!

 

Av sodertos - 22 februari 2012 19:52

Ja har ni sett något på BB? Jag har sett lite... o vad fan är det för pack dom har dratt dit??

Nu saknar man dom deltagarna från i förra året.. Fast man lär väl känna dessa med!

Men vissa är fan störda... men sen vet man ju inte hur mycke dom spelar iheller...

Som Hanna tex.. Jag tor inte hon är riktigt så i värkligheten, jag menar hon gör väl allt för att få läsare till sin blogg!

Aja.. var o en får väl va som dom vill eller?!


Å har suttit o letat efter en låt hela dagen typ.. eller ja en del av dagen haha.. för jag har ju städat den mesta delen =P Men nu äntligen hitta jag den! Wiii... den är med i Gina Tricots reklam o jag har hört den innan men kom inte på vad den hette.. men nu så   




Så njut av denna så hörs vi sen eller i morgon..   

Av sodertos - 22 februari 2012 14:00

Men har haft fullt upp nu ett par dar så jag har inte hunnit/orkat uppdatera!

Har ju börjat på mitt nya jobb nu =) Gå bra tror jag ivarjefall haha... Nä men jag trivs bra så detta blir säkert jätte bra =)

Är ledig idag, imorgon o på fre! Inte helt fel hehe... Dock ska jag till Lund imorgon. Ska kolla upp min sjukdom eller ja det är en vanlig kontroll bara! Drygt men det ska ju göras!


Idag har jag städat... börjag vid 9.30 o blev väl precis klar... så det tog sib lilla tid hehe.. Tur här bor en kvinna i huset för annars hade här sett förjävligt ut!!!

Men jag kan fan inte bo i en svinstia....


Aja.. nu ska jag käka lite o sen ska jag nog gå en promenix med dogsen =)



Vi hörs...   

 

 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards