Alla inlägg den 7 februari 2012

Av sodertos - 7 februari 2012 19:41

Ja intervjun gick väl bra... Nu ligger det inte i min makt längre så vi får väl se...


Har precis kommit ut ur duschen o jag hatar det!! Vist är det skönt att kliva in i en varm dusch... MEN man blir så jäkla blöt! O sen allt efter arbete med bläääää....


Skulle ner en tur på  loppisen som ligger en lite bit här ifån idag men dom stängde kl 14.00 så typiskt!!

Får kanske bli en tur imorgon istället...om jag hinner! Måste ju städa o fixa inför "kalaset" imorgon o sen måste jag sticka o handla igen för M kläcker ur sig NU att melittapåsarna är slut o både bit o strösockret!

Ja för det kunde man inte såga när jag väl va o handla!? Näääää...

Ååå...förstör hela min dag!


Nä nu ska jag sluta gnälla o kolla på tv istället =)





Här är förresten ett par bilder från Affes första riktiga snömöte haha... 






   

Tomten kom tidigt i år =)





Vi hörs....

 


Av sodertos - 7 februari 2012 14:18

Ja nu bär det snart av... är faktiskt lite nervös denna gången!

Men det är nog för jag ska få träffa en massa andra folk o jag vet vad som väntar! Det viste jag ju inte första gången....

Aja... måst göra mig klar nu!!





Håll tummar o tår för mig!!

Av sodertos - 7 februari 2012 10:22

God morgon!

Gud vad det har snöat nu! Har nog kommit 10 cm inatt o det bara fortsätter hehe...

Ja gör inte mig så mycke. Häldre det än regn o ruskfaktiskt =)


Ja idag ska jag då på intervju igen. Samma ställe för dom vill att jag skulle träffa fler folk...

Det tråkiga är att jag är helt svullen under mitt öga =( Vet inte riktigt varför iheller.

Kände igår att jag hade lite ont o sen blev det värre på kvällen för då svullna det med. Men nu under natten så har svullande blivet ännu värre....

Kul att gå dit idag o se ut så här! NÄÄÄ...


Annars idag blir det bara att städa lite o så. M o Nellie fyller ju år imorgon o då får vi besök så det måste ju se bra ut här då hihi... ;)


Nä om man skulle ta o äta lite frukost =)



  



See yaa...




Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards