Alla inlägg under december 2011

Av sodertos - 1 december 2011 22:25

Japp är fråga Olle på tv igen =) tycker faktiskt det är roligt att titta på!

Vad tycker ni om att jobba som strippa?

Jag har faktiskt inget alls emot det... jag menar är man stolt över sin kropp så varför inte tjäna pengar på det?!

Jag hade önskat att man hade haft ett sånt självförtroende... inte för jag hade velat jobba på strippklubb!!


 


Man skulle kanske sätta upp en i sovrummet!? Ska tydligen va en bra träning ;)


 

(bilderna tagna från google)


  



Av sodertos - 1 december 2011 12:57

 Ja då va det en ny dag! o kalls är det ute tydligen ;) kan inte se graderna ut nu längre för min termometer har båst ner o gott itu... =(Aja..

Va ni inne på julskultningen iår? Jag va faktiskt inne trotts storm o regn hehe....

Men jag kan ju berätta för er som inte va där att ni missa inget...

Jag fick faktiskt en möss av mamma =)




Fin va? =)


Förstökte ta bilder på den en gran men svårt när det är mörkt....

Men jag tyckte faktiskt att den blev rätt fräck hehe..

 



Igår va jag ju o mös med bebisarna =) Men fy fan vad trött man blir där! Dom måste utsöndra något sömnmedel...





Olivia

 

 

 

  

 

 

 

See ya.... 

    

 

 







Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards