Alla inlägg den 17 december 2011

Av sodertos - 17 december 2011 11:29

Nu har jag äntligen fått ordning på min lya!!! Fan vad skööööönt. Kanske man kan få lite jul stämning?!

Va ju o julbka lite godis hos grann-frun igår =) Jag gjorde snickers o Rocky roads. Hon gjorde Mozart kulor o någon choklad/kockos rutor. Blev som en blandning mellan kaka o godis faktiskt =) Gott!! dock tappa jag smaken då jag är förkyld =( så har inte smakat mitt godis inu!! Men ska ta det med mig ut till päronen idag så förhoppningsvis så kan jag smaka då =)


Snickers....


 



 


Choklad/kockos rutor....


 


Mozart kulor....





Ser inte hlt fel ut eller hur =P


Hmm... undra om mamma o pappa har fått igång internet?! Hoppas det. Annars kan jag ju inte uppdatera mer =(

Fast skulle ju kunna göra tidsinställda inlägg... hmm ja det får jag fundera på =)


Nä nu blir det duschen...


Hörs sen hoppas jag hehe...


See yaa...   

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards