Alla inlägg den 28 december 2011

Av sodertos - 28 december 2011 14:42

Så... ska snart iväg. Ska in till min syster o hjälpa henne att passa bebisarna =) vi ska även planera lite inför nyår!

Måste bestämma vad vi ska käka, dukning m.m

Ååå.. ska sätta mig o betala räkningar nu! Alltid lika KUL! Eller inte.. men ett måste!


Nellie verkar va lite bättre idag =) inte vatt ute på toa så mycke o tror inte hon har bajat löst iheller wiii... fast vågar inte ropa hej inu! Jag lät henne va fastande ett dygn ungefär o nu får hon skonkost. Men det gör nog inte henne så mycke för det är burkmat o det tycker hon är smarigt =)





Här är lite bilder på bebbarna! Lite skilnad va? haha.. den ena är från okt o den andra dec =)



 


 



See yaa!     --------   

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards