Alla inlägg den 31 december 2011

Av sodertos - 31 december 2011 14:46

Ja då va ett år till bort... hmm.. låter lite ledsamt när man skriver det så faktiskt haha...

Tänk att ett helt år har gått sen man fira nyår sist! Sjukt!!

Aja...


Vi ska ju har en liten fest här hemma hos Ma o Pa (mamma o pappa) hihi..

Dom ska ju ivär så vi passar på att låna deras hus men dom kommer ju hem ikväll igen så det gäller ju att inte svima för mycke haha...

Nä men det blir nog rätt lungt. Vi har ju 4 hundar varav en är skotträdd... o sen är här 5 bebisar ( om man nu inte ska räkna med karrarna ;) ) o 2 barn på ca 3 år... Så här är lite att hålla reda på haha... ja just det sen alla fulla karrar med...

NÄ skit i dom! Dom får klara sig själv haha....


Så här ser vår dukning ut...



 



   

Jag o syster som har gjort =)


 


Små flickornas plats =)



Nä nu blir det till att fortsätta.... Ha en trevllig kväll! =) 


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards