Alla inlägg den 18 december 2011

Av sodertos - 18 december 2011 22:12

Hemma igen efter en helg på lannet haha...

Ja mamma o pappas internet funkar inte inu som ni kanske förstår... men gjorde ett tidsinställt inlägg till er idag =) snällt va?!

Vi har klätt granen, gjort julgodis, myst/ tagit hand om bebisarna o jag har grävt fram ett gammalt skåp som jag väldigt gärna vill göra iordning o ta hem =)


 


Här är vår fina gran.. dock mycke snyggare i värkligheten ;)



 


O idag SNÖA det =) wiiii... hoppas det kommer mer!!



 


Här är det jätte fina skåpet jag grävde fram! Tänkte måla det vitt men spara dom bruna rutorna i dörrarna!

dock vet vi inte om där är Or i det ni vet dom små djurensom äter träd... inte bra =/ någon som vet hur man blir av med det?




Nu sitter vi o myser i ett helt nystädat hem o myser med lite te o mitt julgodis =)

Hoppas ni också har haft en bra kväll... =)


SeeYaaa... 

Av sodertos - 18 december 2011 14:00

Efter önskemål så tänkte jag lägga ut lite bilder på min lilla lya =)


 


Tv rumet...

 

 

  

 

Älskar fattimans silver =).... 

 

 

  

 

Vår julgran för i år...

 

 

  

 

Kärleksnästet ;)

 

 

  

 

Byrån ska bytas ut mot ett stort drängaskåp som är vitt så klart =)

 

 

  

 

Likadnat sängramen o sängborden men det blir lite längre fram.....

 

Köket o hallen får ni se en annan dag =)


PoSsEn HaJ....

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards