Alla inlägg den 21 december 2011

Av sodertos - 21 december 2011 21:17

Är i full gång på tv nu!

Gillar ju hennes saker men tyckte faktiskt att hon va bättre förr?! Eller har jag fel?

O hon va betydligt sötare/snyggare med! Ja jag vet inte... kanske jag som har vuxit ifrån henne haha...


Blev en liten glöggis så klart till programet =)


Åååå... åt världens godaste soppa innan ikväll!


MAMMAS HÖGSBYSOPPA! Den är sååååå.. god! 3 gånger tog jag upp haha....


Får nog bli bingen sen... blev lite trött efter 5 timmars julklapps inslagning! Kommer göra det i sömnen inatt haha...


Imorgon blir det att fixa till tånaglarn o göra marsipanfigurer för det hann jag inte idag hehe...



Sov så gott! Så hörs vi imorgon =)

Av sodertos - 21 december 2011 14:12

Så då va julklapparna inslagna.. =)

O när jag gick in för att lägga dom bland dom anda så hitta jag en STOR juleklapp!! O vet ni vad?

DEN ÄR TILL MIG =)

 åååå.. vad jag måste ha vatt snäll iår =P




 


Dock väger det inte så mycke.. kanske ett par trosor bara i en stor låda =O

Aja vi får vänta o se =)



Det är ju en massa roligt på tv ikväll =) Först Julkalendern, Tjuvarnas jul som är väldigt spännande nu! Sen är det Jul med Ernst kl 20.00 o sen kl 21.00 är det Leilas söta jul! Wiiii... hoppas jag får se alla med =)  


Hör sen =)

Av sodertos - 21 december 2011 10:57

Händer tydligen lite saker i mitt liv så jag inte hinner blogga riktigt....

Igår va jag på stan nästan hela dagen. Träffa min syster med följe o sen handla jag lite =)

Dock hände det lite saker senare så jag verkan hann eller kände för att blogga =(

Men inget jag vill gå in på här!!


Idag ska jag slå in lite julklappar o sen ska jag nog göra lite marsipanfigurer til julgodiset =)

Tycker det är jätter roligt att sitta så o pyssla lite. Mycke pill o man måste ha tålamod till det men det har ju jag =)


Vet ni vad? När jag gick upp i morse o kolla ut så låg det faktiskt lite snö på marken =) Det tackar vi för! Men det lär ju försvinna under dagen =(

Man kan ju bara hoppas på en vit jul! Men det ser VÄLDIGT dåligt ut eftersom det ska komma in ett högtryck nu!!

VILL INTE!!!! JAG VILL HA SNÖÖÖÖÖÖÖÖ.............


Nä jag får väl åter gå till mina syslor =)


Ha en bra dag för det ska jag =)


 


See ya... 

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards