Alla inlägg den 7 december 2011

Av sodertos - 7 december 2011 16:55

Nu är bebbarna matade, bytta o sover så gott =) Vi ska väl strax också äta. Är riktigt hungrig nu så magen gör ont =/

Blir biff med lök idag! Mamma stod o gjorde biffar i morse haha...


Tog en lite sväng förbi min lägenhet innan jag körde till min syster med. FÖNSTERNA ÄR PÅ PLATS =D sååå skönt!

Hoppas dom är klara där inne med så man kan få iroding igen!


Imorgon blir det en tripp till Malmö faktiskt =) ska åka dit med grann-frun o handla lite julklappar wiii.....

Skönt att komma iväg lite =)


Nä nu måste jag åter till bebisysslorna......



See you later.....


Av sodertos - 7 december 2011 13:16




Nu ska jag o mamma åka o hjälpa till med bebisarna lite =)


Hörs senare!

Av sodertos - 7 december 2011 10:34

Jag vakna i natt någon gång av att jag hade värsta magknipen =(

Åååå.. nä tänkte jag! Inte maginfluensa!! Men jag lyckade somna om o nu mår jag bra =) Va nog bara som jag var hungrig hehe...

Just det gjorde dagens invägning idag. 63,7 =) fortsätt så!

Ja jag vet att jag inte är tjock eller behöver banta. Men jag trivs INTE i mig själv som jag ser ut nu! O därför vill jag göra något åt det. Dock har jag världens sämsta självdisiplin =(

Jag fick förresten höra att om man blir sugen på något så ska man inte slå bort tanken utan tönka extra mycke på det för tillslut tappar man suget =/

Jag brukar tänka på det o sen känna efter hur jag hade kännt efter jag hade ätit kaka eller låtit bli! Oftast så slutar det med att jag låter bli då för jag mår tusen gånger bättre om jag gör det o det vet jag om hehe....

Så testa det, tacka nä till kakan eller låt bli när du ligger där hemma på soffan. Jag lovar dig du får 100 gånger mer "njutning" av att låta bli! För tardu kaka så varar bara njutningen precis när du  tuggar o efter du har svalt kommer ångesten... VARFÖR GÖR JAG DETTA MOT MIN KROPP?

Men bli inte ledsana om ni misslyckas för det gör jag hela tiden! Det är bara på det igen nästa gång =) O tänk då några gånger till om du verkligen vill ha den kakan eller det bara är söt-tarmen som drar ;)


Oj blev lite predikan här haha... Aja bara ett litet tips =)


Hmmm... vad va det jag igentligen skulle skriva?

Nä jag kommer inte på det så vi får väl ta det senare haha...


See ya... <3

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards