Alla inlägg den 23 december 2011

Av sodertos - 23 december 2011 11:15

Ja igår va det fullt ös... upp kl 09.00 ca o sen igång med julstädning o pyntning =)

Ja jag är ju hos mina föräldrar om ni inte viste det hehe... hos mig är det redan juleklart! Känns inte så lönt att pynta rent förmycke eftersom vi inte ska va hemma ändå!


Ja efter julpyntandet så blev det attgöra marsipan figurer! Riktigt fina blev dom haha.. blev allt från tomtar, granar, en snopp, änglar o konstiga djur... ja en liten bajskorv blev det med haha... Man blir lite barnslig när man sitter så o håller på med lera eller liknande =)

Ja det tog ju sina timmar fär vissa skulle doppas i choklad med.

Glömde dock att ta bilder på dom men ska se om jag kan göra det ikväll när dom blir uppackade hos min moster istället =)

Vi ska nämligen fira jul där ikväll med pappas sida! Ska bli mysigt =)


Nä nu får jag nog återgå till allt som måste göras idag!


Ha en bra dag så hörs vi...  ;)

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards