Alla inlägg den 27 december 2011

Av sodertos - 27 december 2011 22:09

Nä nu får det snart bli bingen o en film till hehe... undrar hur många jag har sett idag! 5 st kanske?

Sen år vi väl se vad det blir för konstig dröm inatt!

Kan få ihopa väldigt konstiga drömmar hehe... häromveckan drömde jag om grann-frun som helt plötsligt va en My litle ponny haha... o hon hade ett föl som låg i en spjälsäng! =/ Jag menar var fick jag det ifrån?


Haha... kom o tänka på en sak nu! I går när vi va o handla julklappar till spelet så stod vi o titta på lite saker när M säger:


M: Ha.. Trådterapi!... Dom hittar på allt möjligt nuförtiden!

Jag: E näää.. haha... läs igen!

M: Aaaa... Tråddrapperi!

O jag asgarvar haha.....   


Nä nu får det bli bingen....




Så Natti natt!


Av sodertos - 27 december 2011 19:54

Ja idag har jag fan inte gjort något alls! Bara legat på soffan o degat. O godis har så klart vatt inblandad i bilden!! Fan jag som blivet av med mitt beroende! Nu är tillbaka på ruta ett igen =(!!

Har dock gått ene del bra filmer idag! Fast dom flesta har vatt tecknade eller animerade. Men jag tycker faktiskt att dom i många fall är mycke bättre än riktiga "vuxen" filmer.

Vi såg Smurfarna häromdagen o den va riktigt bra faktikst =)


Ikväll händer väl inte så mycke mer. Gick inget bra program iheller för alla är ju typ slut nu =( så jag får väl nöja mig med gamla filmer som går på tv.


Imorgon blir deet nog in o hjälpa syster min med Bebbarna =) skönt att få träffa dom igen! Va så ledsamt när dom åkte här ifrån i söndags... nästan så man fälde en tår =(

Det är så roligt nu när dom har börjat o skratt o är vakna mer =)

Ååå.. tänk sen när dom börjar gå nawww...


Well well.. det dröjer ju lite till hehe...


Nä nu är jag rastlös så ska se om jag kan hitta på något! Tveksamt dock.. =/





Naww.. lilla Nellie mår inte så bra idag =( lite dålig i magen o löper! Stackare! 


See yaa...

Av sodertos - 27 december 2011 12:37

Ja ibland undrar man hur andra människor fungerar... varför är inte samma saker självklara för den andre som det är för mig?

Varför kan inte andra människor läsa ens tankar eller känna vad man själv känner? Dock är det kanske inte det bästa om dom kan läsa alla tankar men dom man väljer hade vatt bra! Tänk vad skönt att slippa o förklara varför man kanske är på dåligt humör eller känner sig lite nere....

Man skulle haft en liten synmbol över huvudet som visar på vilket humör man är på så folk kan fly fältet om det skulle behövas... haha...

Jag skulle behövt en sånn så min sambo vet när han ska hålla sig borta eller umgås med mig...


hmm.... O tänk vad skönt det hade vatt om man hade haft en som tänker åt en så man slipper stå inför alla vägskäl o vela!


Ja mycke vill man ändra men det går tyvärr inte... så jag får väl nöja mig med att göra allt jobbet själv!

Jaja nog om detta!!




Hade mycke trevligt igår som vanligt =) Go mat o trevligt folk!

Vi spelade ju julklapselet där med.. o vi vann faktiskt rätt bra saker. 3 flaskor med sköljmedel, 2 tandkrämstuber, pizzadelare, en nyckerl hittare ( ni vet dom man visslar på) o lite fodral till dvd-filmer =) så det va ju inte en massa skit!

Det roliga är att vi behöver allt förutom fodralen! Nyckelhittaren skulle jag behöva ha på min mobil för den ligger alltid på konstiga ställen så jag hittar inte den haha... så det passar perfa. Dom andra slösar man ju upp så det går ju åt. O Pizzadelare har vi ingen =)

Vi va hemma vid 01.30 inatt så det blev lite sovmorgon hehe...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... M är iväg som vanligt! Ute o kör! Han har blivet som någon persoligt taxi till vissa... o dom ringer ju dygnet runt med!!

Nä tror jag ska sätta mig o teckna lite =)


See yaa... 


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards