Alla inlägg under december 2011

Av sodertos - 15 december 2011 10:22

Snart ska jag o frugan åka o handla lite till vårt julbak som vi ska ha imorgon =) Mycke trevligt eller vad säger ni?

Ska nog göra Rocky roads, Snickers o hallon/choklad tryffel... Mmmmm... gott va?

Vet inte om jag ska göra allt... blir kanske lite mycke haha... aja får kolla vad frugan har tänkt sig  ;)

Ja jag kallar grann-frun för frugan orkar inte skriva hela "namnet" haha... så då vet ni det =)


Förresten om ni gillar min blogg så får ni gärna dela den på Facebook... Tack på förhand hihi.. ;P


Senare idag ska jag nog ner en vända på stan o träffa min syster o hennes följe. O jag tror att frugan ska med ner... tar kanske en liten fika eller nått =)


Ååå.. vet ni vad?! Min våg står på -3kg nu!! Bra va?!! Jag är glad ivarjefall... =D

Jaha.. kl 09.00 skulle gubben va här o hålla på med fönsterna men har inte dykt upp inu =( Fan vad jag blir less på detta! Jag vill hålla julmys NUUUUUUUUU.....


Nä får väl gå o ta på mig o sen käka lite frulle...


Hörs senare....

 Possen haj!

Av sodertos - 14 december 2011 23:36

...så nu hade jag tänkt krypa ner isängen! eller ska  vi ta soffan? =/ fast det är ioförsig inte så trevligt att alla ser in...

Nä får nog bli sängen...


Usch ska upp kl 8.00 imorgon! bläää... det är en gubbe som ska hålla på med fönsterna så bäst att va duschad o påklädd när han kommer!

well well.. Hörst väl imorgon!



God natt! 

Av sodertos - 14 december 2011 19:34

Ja ursökta att jag ite har uppdaterat på ett tag... men jag "flydde" ju ut till mina föräldrar för att slippa o va här hemma när dom håller på med fönsterna. Va sagt att dom skulle hålla på en bit in på denna veckan med så tänkte att ons blir nog bra att komma hem!

MEN DOM HAR INTE GJORT ETT SKIT på våra fönster!!! Nä kl 09.00 imorgon bitti kommer gubben hit o ska börjar!

ÄNTLIGEN!! sen får vi ju se hur lång tid detta ska ta =/

Aja pallar inte lipa över detta mer nu!

Anledningen till att jag inte har bloggat är att internet int har funkat hos mamma o pappa... är nog någon katt som har sprungit av någon sladd haha....


Idag har jag, mamma o syster yster vatt o kollat på gran =) ja mamma o syster köpte vars en, tor jag struntar i det faktiskt!

Trodde aldrig att dessa ord skulle komma ur min mun =/

Men jag har fab ingen julkänsla o inte fan blir det bättre av att ha värast o-ordningen o inget julmys här hemma =( JAG SOM ÄLSKAR JULEN!

Men jag tror faktiskt att jag ska köpa en gran i kruka istället... en som är i lite större modell =) blir nog skit bra eller vad tror ni?


Ja just det.. jag o päronen va o "lussa" lite hos min syster igår =) klädder ut bebisarna till små pepparkakor haha.. dom va såååå... söta =)




Olivia!



 





Eric!

 

 

  

 

 

 

Linnéa 



  



  

  

Det är en utmaning att få en bild där alla tre blir bra ;)



 


Lilla Olivia ser ut som hon har sett ett spöke haha... 



Ja just det jag har ju inte lagt upp bilder från i lördags iheller ;) aja.. blev inte så många! Kan ju lika bra ta dom med nu =)



   


Jag o grann-frun hade ju en midagsdate ;)



 


Riktigt namnam va det =)



   


O detta va mitt fylle för kvällen haha...


 


Också bjuder vi på en egobild ;)



See ya... ;)


Av sodertos - 11 december 2011 20:14

Åååå... vi har stuckit ut till mina föräldrar igen för dom är ju inte klara med fönsterna! MEN INTERNET FUNKAR INTE!!!

O jag hann inte uppdatera igår så ledsen för det =(

Va ner om i stan först o sen va det hem o fixa lite till kvällen för det blev utgång =)

Sen stack jag o grann-frun o handlade lite god "plockmat" mmm... lite pesto, salami, melon, mozarella ost, tomater m.m m.m va riktigt gott =D

Frugan drack lite cider o vin medas jag hälde i mig bubbelvatten haha... smaka dock ett par klunkar av cidern o vinet men inte mer än så... så jag va ute o dansade nykter igår! O det gick faktiskt bättre än väntat =)

Jag höll utkik åt frugan om där dök upp någon snygging haha...

Precis i slutet fick hon napp... så det sluta med att jag, frugan, hennes M o min M hade efterfest haha.. ja fest kanske man inte ska kalla det... va mest så frugan slapp gå hem själv med honom hehe...

05.30 ca traska jag o M hemm... fan vad trött man va då! Men somna nog inte fråns kl 07.00 kanske ;)

Så idag har vi typ bara sovit haha....

Men det va mycke trevligt igår så jag bugar o tackar min kära fru hihi... =D


Bilder o så kan jag tyvärr inte lägga upp idag men får se om dom har fixat internetet här tills i morgon!


Ha det så bra så länge så hörs vi imorgon istället ;)


See ya...



Av sodertos - 9 december 2011 21:08

Nä fönsterna är inte klara inu =( Skulle vist ta någon dag till i nästa vecka! Typsikt... jag som vill ha julmys i lägenheten!!


Idag har jag inte gjort specielt mycke.. mest legat på soffan för jag har vatt sååååå jävla trött!

Men har lyckats gå en liten morgon promenix o skickat iväg ett CV/personligt brev så inte så illa pinkat...

Ja just det har ju tvättat lite med! duktig töz =)


Nu har jag grann-frun här.. ovanligt va?! haha.. men det är väldigt trevligt =) Har suttit o diskuterat lite om vi skulle ta o sticka ut imorgon. Hmmm.. hade kanske vatt skoj =) dock nyktert men det är ju bara att lära sig haha...

Vi gjorde vars en smoothie innan. Mmmm... va riktigt namnam =)



   



Vi blanda Hallon, blåbär, jordgubbar, mango o vaniljyoghurt =)

Blev nästan lite bärberusad..hehe.. känner mig lte jonstig i kroppen nu. Fast det är nog för jag är trött hihi..


Nä nu blir det soffan o vila lite tror jag. Imorgon blir det nog en vända på stan.. måste ju kolla läget nu när man inte har vatt där på ett par dagar ;)


Hörs sen.. annars natti natt så hörs vi imorgon =)


Pussen hej .....

Av sodertos - 9 december 2011 09:23

Ser ut som en ängel har vatt o hälsat på o sen glömt sina vingar ;)

Nä bara skoja... kosta mig hela 40 kr o är från Tiger. Skit bra att ha som prynad o sen om man ska på maskerad så har man ju vingar! 2 flugor i en smäll ;)


 



Fan vad här ser ut! Ser ut som om man precis har flyttat in =(  Rätt störigt nu när man vill ha julmysigt!!

Ååå.. trodde det regnade in igår med! Dom har ju tätat runt fönsterna men det blåser in så tänkte att då kan det säkert regna in med =( så när jag satt i soffan o titta i fönsterkarmen så glänste det lite konstigt. Så jag for ju upp o kände men det va falskt alarm tack o lov =)


Min röriga lya =( 


 




Hörs senare... O God morgon förresten ;) 

Av sodertos - 8 december 2011 18:58

Eller Burlöv center haha... har lite ont i mina fötter nu.. men helt klart värt det haha...

Blev ett par änglavingar som jag ska hänga upp, lite jul pynt o ett par mjukisbyxor ;)

Hitta faktiskt inte så mycke. Va lite inne på ett par tröjor men näää.. blidde inget!


Åååå.. är riktigt irri nu! Dom kom kl 07.00 imorse med o skulle hålla på med fönsterna MEN DOM ÄR FAN INTRE KLARA!!!!


Hallå.. gör klart på insidan först så man jag städa o göra iordning här!!  Riktigt irriterad på det nu! O dom lär väl komma o väcka en kl 7 imorgon med =( O var fan ska man då ta vägen? kan ju liksom inte traska hem till folk 7 på morgonen!!

Jaja.. vi får väl se!

nä nu ska jag trö något i huvudet!

Undrar var M tog vägen? Han skulle bara handla cigg o har vatt bort säkert 30-45min nu =/ Aja.. inget ovanligt!


nä vi hörs senare eller imorgon! Beror på vad jag orkar. Men ska ta bilder med på vad jag handla =)


PoSs o HaJ...

Av sodertos - 7 december 2011 16:55

Nu är bebbarna matade, bytta o sover så gott =) Vi ska väl strax också äta. Är riktigt hungrig nu så magen gör ont =/

Blir biff med lök idag! Mamma stod o gjorde biffar i morse haha...


Tog en lite sväng förbi min lägenhet innan jag körde till min syster med. FÖNSTERNA ÄR PÅ PLATS =D sååå skönt!

Hoppas dom är klara där inne med så man kan få iroding igen!


Imorgon blir det en tripp till Malmö faktiskt =) ska åka dit med grann-frun o handla lite julklappar wiii.....

Skönt att komma iväg lite =)


Nä nu måste jag åter till bebisysslorna......



See you later.....


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards