Alla inlägg den 25 maj 2013

Av sodertos - 25 maj 2013 20:32

Vi har vatt riktigt rediga idag... Hunnit med Reptilmässa, Emporia o Ikea :-)
O nu firar vi morsdag för mamma. Blev smörgåstårta o snart efterrätt :-D
Men äter med gott svete för jag går ju på rätt håll hela tiden :-)

Gud vad söta ödlor o grodor det fanns på mässan... Jag vill ha en kameleont för dom är såååå söta! Men vi har ju en ormis redan så det får räcka.
Aja... ska lägga upp bilder sen där ifrån så ni får se dom ;-)

Nä nu får jag väl gå o va lite social.
See yaa..


Av sodertos - 25 maj 2013 08:01

Yes.. nya naglar gjorda! Riktigt snygga blev dom. Hoppas bara att dom håller.
Jag gör ju mina själv i en hobby gelé eller vad man ska säga. O den fäster inte alltid på allt. Men men... försöker man inte så vet man inte iheller ;-)

Ställde mig på vågen nu när jag vakna o till min glädje så va det -0, 4 kg! wiiii....
Så nu är jag ner på 61.6 :-D
Glad kicka! Fast ännu gladare kommer jag bli under 60 sträcket!

Nä nu ska jag göra mig vacker o sen väcka min underbara sambo!

See yaa... <3



Mina nya naglar.....


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards