Alla inlägg den 20 maj 2013

Av sodertos - 20 maj 2013 12:19

Vad jag är trött på min kropp!!
Den ena sjuk saken avlöser den andra...
Kände mig äntligen frisk från förkylningen i lördags. Men sen på natten vakna jag av magknip! Så ja den natten o morgonen spendera jag på dass...
Kände mig liiite bättre sen söndag dag men va såklart helt slut o små ont i magen!
Tänkte igårkväll att jag blir nog bra till imorgon (idag). Vakna o kände mig okejen när jag hade vatt ute med hundarna så kom knipen igen! O sen har det hållt på så från o till....
Man skulle kanske göra en helkropps röntgen o sen vad som är felet!!
Någons som har lite immunförsvar att sälja till mig så hojta till!!

Viktmessigt så ligger jag på 62 kg nu så
-0, 2 kg sen sist!

well well... ja det va väl allt roligt som hänt i mitt liv sista dagarna!


så här hade kanske vatt skönt för magen?!
see yaa...


Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards