Alla inlägg den 10 maj 2013

Av sodertos - 10 maj 2013 20:56

Nu har jag ont i örat med!

Nä jag är inte bitter!!

Av sodertos - 10 maj 2013 17:43

Ja min hals håller på inu... o inatt blev det värr :-( Så jag boka en tid o åkte ner till Novakliniken. Ja jag vet inte vad jag ska säga om detta ställe!
Läkaren titta i halsen 1/2 sekund, lyssna på lungorna o kände lite på halsen. Va inne lanske 2 min MAX. Sen fick jag en lapp att lägga o en postlåda som sen en sköterska tog o kalla on mig i ett rum. Där inne tog hon ett halsprov (förvånad att jag fick det) o jag klöktes lite...
Ut o vänta igen o efter några min tog läkaren in mig igen o meddelande att där inget på provsvaret utana bara vanlig halsont har jag.
Jaha... tänkte jag o traska ut till kassan o bet 160 spänn!!
Allt detta hände på ca 15min.
Vist skönt att det gick fort men känns inte som om man har blivet ordentligt genomsökt... o det var dyra minutrar!!

Så ja jag står på samma ruta som innan förutom att jag skulle va tyst, fick inte viska o inte harkla mig... svårt när man har torrhosta!

MONGO!

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards