Alla inlägg den 23 maj 2013

Av sodertos - 23 maj 2013 21:14

Så har gjort en utränsning på fejan idag! Gammalt o förflutet= BORT

Vad fan ska man ha en massa vänner där för som man ändå inte snackar med eller som inte "ger" en något?

O ännu värre är ju dom som bara tar..tar...tar.... o ALDRIG får man något tillbaka!

Nä bort med det gamla dåliga o in med det "nya" o underbara   


Jaha... o dagen har annars varit?


Jo tack... Vatt en lite jobbig o påfrestande dag men sånt är livet!

Har även blivet en MASSA skräpmat bl.a från Mc donkan =( men gott va det hehe...

Kände inte alls för att göra någon mat när jag kom hem för jag va helt slut i huvudet så ick bli så idag.

Sen i middags så testa jag Magnums nya glassar. Tog Nr 2 tror jag... med Vanlij glass, tranbärs sås, maränger o choklad överdrag!

O JA!! Den är lika god som det låter...Dock hande man kunnat skita i marängerna för dom märker man knapt =/

Aja... Så kan det bli ibland   


Har lång lusch imorgon så får väl bli lite träning på den hade jag tänkt... hmmm... kanske köra ut o springa 5 km?

Ja vi får se =)


På lördag ska jag o hjärtat iväg till Malmö på messa o sen på kvällen ska vi fira morsdag för mammsen.

O sen tar vi nästa mamma på söndag =)

Ja så vi får se om jag hinner blogga mer... men sticker jag ut imorgon o "springer" så lär jag väl skryta om det hehe...


Nä natti natt o sov gott   


See yaa....





     

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards