Alla inlägg den 3 maj 2013

Av sodertos - 3 maj 2013 20:21

Blev litta träning ändå :-)
120 armövningar
200 magövningar
200 "sjuta upp rumpan" övningar
100 insida lår med gummiband
100 utsida lår med gummiband
100 sqiads

Fan känner att jag måste få in mer kondis i träningen. Jaja... det kommer väl :-)

Har precis ätit kvällsmat o det med gott samvete faktiskt. O nu blor det soffan med hjärtat o litta lala ;-)



Vem är sötast? hihi....


Av sodertos - 3 maj 2013 16:06

Japp så får det bli!
Blir som sagt ingen vidare träning idag....
O blev ju inte det igår iheller. O igårkväll när jag hade lagt hubudet på huvudkudden så kom jag på att jag hade glömt att göra mina Squads... så fick ta dom nu innan luchen.
Vet inte om jag ska göra dagens idag med eller ta dom i morgon så jag skjuter fram till vilo dagen?! Aja vi får se.
Blir kanske någon mer styrkeövning med så man inte har värsta ångesten hehe..

Har vatt såååå sugen på riktig mat nu ett par dagar. Har ju levt på typ kött o sallad...
Så idag ska vi festa till det med lövbit o kroketter :-) mmmm...
Sen har jag faktiskt köpt ett litet Marabou för jag är sååå gotte sugen. Men man får ju synda ibland ;-)
Ska bara se till så man inte hammar i träsket igen.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ;-)

Av sodertos - 3 maj 2013 09:59

Ååå... gör mig frisk så jag kan träna igen!
Perfa väder att ut o gå i... men nä! :-(

Nu ska jag äta min havregrynsgröt o tycka synd om mig själv!

God jävla morgon!

Presentation


Inte som alla andra!

Här får ni följa min resa genom livet!
Allt från "bantning" till hundskit!
Har 2 små lurviga hundar... o en puss-vänlig sambo ;)
Jaja... läs min blogg så lär ni känna mig lite mer!

Trevligt att ni titta in! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards